Konco-konco ku

Friday, March 15, 2013

KOMANDO KITA BUAT HAL!! TERKENCING JAMALUL KIRAM NAMPAK SYILING 50SEN!!


Gempar, seluruh filipina hari ni gempar apabila seorang budak menunjukan wang syiling 50sen yang baru milik Malaysia yang diberikan kepadanya oleh seorang lelaki yang menaiki sebuah kereta berwarna hitam ..

Mau terkencing Kiram bila tengok budak ni pegang Syiling 50 Sen Malaysia..
hahahahahhaha

Teringat aku masa Komando kita letak setem Malaysia di Kompleks Pertahanan Udara Singapura 
Di Bukit batok..

6 comments:

  1. alhamdulillah..sesungguhnya ALLAH itu maha kuasa..sehebat mana pun perancangan yahudi & kafir,mereka kena ingat kuasa yg paling besar adalah ALLAH..ya ALLAH,kepada engkau sahajalah kami memohon pertolongan..hapuskan lah musuh2 ISLAM ya ALLAH..sesungguhnya engkau lah yg MAHA BERKUASA di atas muka bumi ini..

    ReplyDelete
  2. Itu bukan kerja komando Malaysia tetapi mungkin Anuar ataau Azmin atau Misuari yang tertinggfal duit siling 50 itu..

    ReplyDelete
  3. Terbaikkkkkk..klu betul komando Malaysia yang bg duit syiling tu sejarah or cerita tentang komando Malaysia pernah berjaya memasuki Kompleks Pertahanan Udara Singapura di Bukit Batok n kes lekatkan bendera or setem pada peluru berpandu Singapore kembali berulang..hahahahaha.... Gempur terus gempur wahai pewiraku..Gempur tembak jer semua lanun-lanun sulu ni...gempur sekali dengan kepala dalang yang berada di bumi Malaysia ni sekali..hapuskan semuanyaa....hahahaha...

    ReplyDelete
  4. Kalau dalam peperangan konvensional, Commander In Chief tentera Sulu ini sebenarnya sudah lama mati. Mungkin Malaysia tidak sampai hati untuk berbuat begitu..hanya berikan dia amaran. Begitu juga mungkin halnya dengan serangan diLahad Datu sekarang. Kalau bukan kerana mahukan Agbimuddin hidup hidup untuk dibicarakan diMalaysia, mereka boleh gunakan artilery untuk ranapkan semua struktur yang berdiri dikg Tg Batu dan bunuh semua militan tanpa risiko pada anggota keselamatan.

    ReplyDelete
  5. Tahniah kpd GGK ATM Malaysia.Sebenarnya dr laporan yg boleh dipercayai di penempatan laknat Sulu di Filipina tu,dua keping syiling dijumpai.Sekeping tu mmg keje komando Malaysia.Sekeping lagi Nuar Berahi yg kasi kat Jacel Kiram,upah kolom btg Nuar.Lom sempat Nuar pasakkan pelir kat jubor Jacel,dia dpt berita mengejutkan,ATM dok mengamuk kat Lahad datu.Huhuhuuu

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...