Konco-konco ku

Tuesday, March 12, 2013

AZLAN LAZIM SOKONG ANWAR SERANG POLIS DI LAHAD DATU!! #Pray4Sabah

LANGSUNG tidak terkejut dengan tindakan bapa Saiful Bukhari yang baru-baru ini menggegarkan Malaysia dengan kenyataan terbaru beliau yang mengatakan Anwar tidak bersalah dalam meliwat anaknya sendiri. 

Jika sebelum ini, Azlan dilihat kehulur-hilir bersama Saiful Bukhari untuk mendapat pembelaan yang sewajarnya dari pihak kerajaan Barisan Nasional sehingga kes ini dibawa ke mahkamah, namun kali ini Azlan dilihat sudah U-Turn 360 darjah mengikut telunjuk Anwar.

Tentang bayaran itu antara beliau dengan Anwar. Tapi seperti yang dimaklumkan kepada JB jumlah bayaran Anwar kepada Azlan untuk membuat pusingan u adalah sebanyak RM1juta. Azlan yang sebelum ini amat terkenal dengan sikap taik judinya memang tidak mustahil untuk menerima habuan sebanyak itu. Malah dalam laporan blog pemimpin pembangkang sendiri mengakui yang Azlan pernah hendak menjual isterinya sendiri kerana tiada duit dan ketagih mahu berjudi. INI FAKTA!!

Ditanya kenapa Azaln tidak mahu bersumpah laknat seperti mana yang dilakukan oleh anaknya beberapa tahun lepas, beliau menjawab yang sumpah laknat di masjid ini adalah sudah lapuk dan tidak lagi relevan zaman sekarang.

Ini bermakna yang Azlan sudah menolak Islam dan mula mempertikaikan prosuder dalam Islam untuk membuktikan kebenaran. 

Hebat Anwar. Hasil dari pertolongan Soros dan Zionis Israel, beliau dapat membeli orang yang terdesak dengan nilai yang sedikit. Harga sebuah maruah anak hanya bernilai RM1juta.

Akibat dari tidak dapat lari dari isu Lahad Datu, maka dipergunakan orang tua ini untuk mengalih isu. Dan percayalah yang Anwar adalah dalang sebenar dalam insiden Lahad Datu. Anwar punyai kaitan langsung dengan pengganas Nur Misuari dan askar upahan pencerobohnya. Fikirkanlah.

2 comments:

  1. Semoga rakyat Malaysia tidak terpedaya lagi dgn Anuwar....!

    ReplyDelete
  2. tak lama lagi jadi jutawan azlan sbb tolong jilat taik anwar.... sokong anak tak dapat apa2... inilah melayu lupa diri, lupa tanggjwb pada bangsa, agama dan negara..
    tau kah anda azlan ni adalah kaki judi???? itulah azlan.. melayu bangsat.. kerana dia perlukan duit.. duit.. duit... sanggup sokong burit anwar...

    ReplyDelete

comment please.....