Konco-konco ku

Wednesday, March 27, 2013

KETAKSUBAN PENYOKONG PEMBANGKANG KEPADA KETUANYA MELEBIHI TUHAN!!

KADANG-kadang tak paham jugak dengan perangai sesetengah penyokong pembangkang yang hebat dok gantung gambar para pemimpin senget mereka dalam rumah masing-masing. Kalau setakat letak gambar dalam pejabat rasmi tu biasa, tapi ni semakin banyak pulak yang bagai terasuk menjadikan gambar pemimpin mereka umpama hiasan wajib dalam setiap rumah penyokongnya.

Jika sebelum ini kita dah biasa tengok gambar Nik Aziz yang dikatakan ulama' walhal hanyalah seorang guru agama KEMAS digantung dalam rumah di Kelantan, tapi baru-baru ini aku sempat memasuki rumah penyokong Anwar Jubri pulak. Memang sah penyokong mereka ini terlalu taksub dengan Anwar Jubri.

Tak tau apa yang diagongkan sangat pasal individu anugerah SYAITAN ni tapi gambar-gambar seperti inilah yang banyak didapati dalam rumah penjilat mereka. Rasa nak bakar je tapi sebab kesian, rumah pun dah uzur dan usang tapi masih nak sokong Anwar. Katanya kalau Anwar jadi PM mereka hidup senang.

Assalamualaikum Mak Cik! Anwar boleh menang kalau dia bertanding kat Singapura je.....


No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...