Konco-konco ku

Thursday, March 21, 2013

PANAS!! DETIK RAKAMAN ANWAR LIWAT MAHASISWA BAKAL TIBA!! VIDEO MUKADDIMAH LIWAT!!

JAM sedang semakin hampir menunjukkan tempoh 48jam sebelum Papa Gomo mengeluarkan satu rakaman eksklusif pendedahan Anwar meliwat seorang mahasiswa satu masa dulu. Perkara ini aku percaya dah lama Papa Gomo simpan dan mungkin ada sebilangan rakan yang telah melihat.

Beranikah Anwar menafikan lagi rakaman kali ini? Dikhabarkan rakaman kali ini berada dalam keadaan terang dan berwarna. Lebih jelas lebih kelihatan seperti Anwar. Tiada dakwa dakwi lagi.

Namun jika penyokong Anwar masih menafikan lagi, aku tak tau nak kata apa la. Dah dasar minda penyokong Anwar ni dah rosak totally tak dapat nak baiki lagi.

Adakah Anwar benar seorang HOMOSEKSUAL??


5 comments:

  1. bangsa lain ketawa tengok Melayu jadi bodoh kerana anwar ibrahim......

    ReplyDelete
  2. melepas lgla kau nuaq nk jd pm,taubat je lah...

    ReplyDelete
  3. Kalau negara Eropah, sekiranya pemimpinan kedapatan melakukan skandal seks. Kompom pemimpin tersebut akan letak jawatan. Tetapi kat Malaysia amat berbeza... sudah terang lagi tersuluh... sudah ada bukti dan saksi..tetapi pemimpin tu tak tau malu dan masih ada nafsu jadi perdana menteri Malaysia.

    ReplyDelete
  4. besi oh besi
    kenapa engkau bisu
    macam mana aku tak bisu
    memang aku bisu...

    itulah puncanya
    kalau lah besi boleh bercakap
    ramai lah orang jadi ulama....
    hey..hey..hey...

    tak caya
    tanya besi...
    besi pun jawab
    wa bisu...

    ReplyDelete
  5. Yea...akan terserlah sesuatu yg nyata...yg aku tak faham nya...dlm keadaan org nak cari kesalahan dia...berani dia buat kerja tak elok tuu....ada ke manusia mcm tuu? Ke org yg bawak cerita main boh je...tanpa usul periksa? Kalu gitu, semua org boleh kena rakam adegan tak senonoh....kalau sahih...tunggu apa lagi...dedah je laaa...untung sabut timbul...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...