Konco-konco ku

Saturday, March 16, 2013

PANAS!!! PASANGAN GAY ANWAR JUBURI DIKENAL PASTI!!


HALAMAK!!! Geli la sial!!! Raja Gay telah mula kembali beraksi. Kali ini bersama jantan lain pula selepas dapat sedap dari Saiful Bukhari. Ya!! Ini semua konspirasi UMNO!!

12 keping gambar yang aku percaya dari screenshot sebuah cctv dalam hotel telah berjaya merakam gelagat seks songsang si Anwar Laknatullah ni. Dan aku percaya ramailah puak2 pakatan yang gila meroyan menafikan ini adalah Anwar!!

Yang lebih sedih adalah apabila ada puak mereka yang tidak kisah jika PM mereka gay kerana itu adalah hak peribadi. BODOH!! Aku tak sanggup berPM kan seorang GAY!!!

12 comments:

  1. “Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

    DI MANA DALAM AMANAH MEMILIH PEMIMPIN KITA WAJIB MENDEDAH PERIBADI ORANG YANG HENDAK DIPILIH ITU, ADAKAH IA SEORANG YANG BENAR-BENAR ADIL, TIDAK FASIK DAN TIDAK MELAKUKAN PERKARA-PERKARA YANG BOLEH MENJATUHKAN MARUAH.

    Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

    Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

    Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

    - Hj. Hadi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak ker korang biseksual jadi pm?

      Delete
    2. aku post ayat hadi boroi tu untuk jadikan peluru untuk pencacai2 fuckatan yang tiap2 hari kene kencing dengan pemimpin mereka tu. Jadi gunakan la peluru tu sebaik mungkin k

      Delete
    3. kalau anwar sendiri dah membuka aib, fitnah orang.. tak kan nak diamkan.. anggap je itu balasan Allah. memang patut di sebarkan sebab dia pemimpian tak akan mengaku..... ini pun dia tak akan mengaku.....

      Delete
  2. Ape kata kita soh dia tobat dulu ke..sumpah laknat dulu ke...misti dah settle dah...
    Ni, kata besi la..itu ini la...si dajal besor ni xabis2 buat onar...toksah le kata ulamak..kita orang islam ni patut ajor dia...kamu nak main politik...lantakla, tanggung dosa bersubahat...kita orang biasa2ni, nyahkan dia..nyahkan pengikut2 dia...orang2pas pastinye...jangan bagi muka orang2 mcmni nk jadi pemimpin kita dan anak2 cucu kita..jngaaaaan undi mereka2 ni....biarkan bahalol2 ni dgn dunia ciptaan mereka sendiri...ingat anak bini cucu2 kita...

    ReplyDelete
  3. Jom nyanyi

    Tanya sama pokok
    Apa sebab goyang
    Nanti jawab pokok
    Anwar yang goncang
    Tanya sama nuar
    Apa sebab goncang
    Nanti jawab nuar
    Aku dah tak tahann awwuuu!!!!!!

    corus

    (Bergoyang i followw.. i follow ,bergoyang i follow.. i follow))

    Awwuuu ... awuuuu...

    (repeat)

    corus tu jijah,nurul,tok nik,adi awang.lge dan the gang kena nyanyi ramai-ramai yeeee
    lagu versi tema sitcom salleh yakob 'i foloww i follow'

    ReplyDelete
  4. kah kah cuba bayang kan sendiri tok nik jijah hadi awang lge nurul dan the gang nyanyi ramai ramai sembil menari cha-cha...ahakss

    ReplyDelete
  5. mcm aku pernah tengok tapidi mana ya?????

    ReplyDelete
  6. FITNAH..FITNAH..FITNAH....Terima kasih kapada ahli PAS kerana menyelamatkan umat islam dari kemungkaran sebegini

    ReplyDelete
  7. Apa lagi yang nak dinafikan?? sudah sah ini memang muka AI! Mengaku saja lah Anwar!

    ReplyDelete
  8. Foto pasangan gay Anwar bagi sejambak bunga untuk harilahir @ www.anwar-tube.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Abang sayang abang dimana. Hati risau mengenang ketiakmu...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...