Konco-konco ku

Tuesday, March 19, 2013

BUDAK UiTM HALAU ANJING-ANJING PAKATAN DARI DATARAN CENDEKIA!! #UiTMDiHatiKu

SEMALAM, di UiTM Shah Alam telah berlaku nya sedikit kekecohan akibat tindakan kumpulan pelajar luar yang dibawa masuk untuk berceramah di Dataran Cendekia. Puak pakatan nampaknya dah main busuk dengan menghantar mahasewel mereka untuk menghasut pelajar membenci kerajaan.

Kesian...Mereka semua di halau macam anjing kurap. Apabila dihalau, mula lah mereka menyalahkan kononnya UMNO telah menghantar orang untuk menghalau mereka. 

Untuk makluman puak mahasewel sekalian, UMNO tak pernah hantar orang halau anjing macam korang. Yang halau tu semua pelajar UiTM yang tak mahukan politik kotor dari pakatan. Universiti adalah tempat belajar bukan tempat untuk berpolitik. 

Sebagai salah seorang bekas pelajar UiTM, aku nasihatkan korang cermin dulu muka tu. Pergi belajar kasi habis dulu, jangan nak berpolitik sangat sampai diri sendiri terkandas.

UiTM Di Hatiku!!



9 comments:

  1. belasah jaaaa..... aku x-itm batch 91, dulu itm tenang bebb....lepak sek 2 ngetehh... kalau zaman aku ada mamat mcm kalid ismeth tu dah lama kene pelangkungg ampai berteraburr gigi dia....

    ReplyDelete
  2. Syabas anak jati Uitm kerana meneruskan legasi perjuangan kami dahulu.

    X student 1995

    ReplyDelete
  3. Walaupun saya bukan X-ITM or UiTM..saya tumpang bangga dengan korang!

    ReplyDelete
  4. BODO KE APE DTG KT TEMPAT MELAYU YG BYK DIBANTU KERAJAAN UMNO/BN?BDK2 UITM SUKA UMNO/BN SBB BYK BANTU MELAYU/BUMIPUTRA..MEMANG ELOK LA PUAK2 HARAM TU KENA HALAU MCM ANJING KURAP..TAHNIAH MAHASISWA UITM..

    ReplyDelete
  5. Memang itu je caranya. Keroyok je, baru semangat. Syabas dan tahniah utk Siawa/Siswi UiTM.

    ReplyDelete
  6. Bangga dengan adik2 saya. Kalau saya ada pun saya akan join halau budak2 ni berambus dari area UiTM. dasar bodoh kepalang diajar

    ReplyDelete
  7. HELLS ENGINE POWER!!!HALAU ANJING FUCKATAN!!!BODO DTG TEMPAT MELAYU NK BUAT KACAU..UITM DIE HARD UMNO/BN..TEMPAT MELAYU BERANI KACAU LA..MAK BAPAK SUH BELAJAR,BUKAN JADI ANJING!!!

    ReplyDelete
  8. Syabas adik-adik UITM, teruskan legasi Melayu di UiTM. Masa depan Melayu di tangan adik-adik semua. Bangkitlah adik-adik UiTM usah lalai lagi.Kembalikan maruah Melayu di BUMI TERCINTA TANAH PUSAKA ini. Riak-riak di air dah nampak yang Melayu dan Islam sudah tergugat di kerakusan Kafir Harbi dan Melayu Munafikun. Sama-sama kita pertahanankan hak kita ini. Syabas adik-adik ku.

    ReplyDelete
  9. Kah kah kah.....biar kan luncai terjun dgn labu labu nya...biarkan....biarkan....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...