Konco-konco ku

Thursday, March 14, 2013

TIAN CHUA MENGGIGIL DITAHAN POLIS PAGI TADI!!


Suasana menjadi kecoh di kafetaria Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pagi ini apabila Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua cuba melarikan diri dari polis yang menghampiri Tian Chua.

Mengikut blogger BroJinggo, Kejadian berlaku kira-kira jam 9.45 pagi ketika Tian Chua bersama kumpulan peguam di kafetaria aras bawah bangunanan mahkamah.

Berlaku pertengkaran kecil antara penyokong Tian Chua dengan anggota polis di kafeteria Mahkamah Tinggi apabila sekumpulan lapan orang anggota cuba untuk 'mengiringi' pemimpin PKR itu ke pejabat polis di bangunan sama.

Tahu pulak takut....

Baca selanjutnya di SINI.

5 comments:

  1. Klau nk kelentong pun agak2 le bro.Medium yg ada di alam cyber bkn blog lu shj.Bnyk blog lain yg boleh dpt maklumat.Cuba ko ckp dgn aku,atas asas apa polis nk tahan Tian Chua?Dia melari kn diri ke,dia tk hadir ke mahkamah ke?Nk di tangkap utk di bawa kemana?Ke mahkamah?Dia berada di mana?Bkn dlm kawasan mahkamah ke?Apa le SAMDOL sngt lu org ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu org la SAMDOL...nak bela pembelot negara. Sbb kau pon pembelot negara..bukan nak sokong pejuang negara...Aku harap satu hari nanti ada sedara mara kau yg mati dan orang cina kata kau bersandiwara je.SIAL.

      Delete
  2. Mana ada kelentong...
    Yang buat kecoh tu sape ...
    Peguam nya pulak sape...
    Mereka ni yg kaki kelentong...

    ReplyDelete
  3. X Usah Bimbang Jawa Bernam.....Dajjal telah pun merasuk jiwa mereka....ini yg di namakan pengikut setia Dajjal.....good news are bad news, bad news are good news.....syurga Dajjal adalah nerakanya...nerakanya adalah syurganya...Bible itu adalah Quran mereka.....Mereka telah sesat.....Dajjal telah melaga2kan islam dengan islam...itu telah berlaku di lahad datu.....karna ramai org islam Kiram 3 telah terpesong dgn fitnah Dajjal....PKR guna logo apa????

    ReplyDelete
  4. Tian chua ni bodoh sebab dia digunakan oleh sesaorang yang telah jauh menyimpang, oleh kerana bos dia akur saja tapi ingat yang bathil akan terjawab dengan sendiri. Percayalah byk skg dah buat u-turn kerana duit...kes saiful, x panglima tentera, hakim2, iish dan byk lagi Lahat Datu.....cth terbaharu kalau BN menang dia org kata tipu....ingat lah ALLAH itu maha adil...Teruskan usaha blog jawa Bernam....insyaalah mudah2an yang benar akan terjawab.....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...