Konco-konco ku

Monday, March 25, 2013

BAHALOL AMIN UCAP SELAMAT HARI POLIS DENGAN CARA PALING HINA!!

HARI ini adalah sambutan hari polis yang ke 206 bagi seluruh Malaysia. Ribuan anggota polis disambut dengan meriah di setiap IPD seluruh negara sebagai tanda menghargai segala perit jerih anggota polis yang banyak berkorban demi agama, bangsa dan negara.

Namun tidak bagi Bahalol Amin yang terus mempertikaikan dan menghina anggota polis kita dengan gelaran yang paling hina. ANJING!!!

Individu seperti inikah yang selayaknya bergelar Ahli Majlid Tertinggi PKR?? Perangai serupa orang tak ada tamadun. Serupa tak ada akidah.

Terpulanglah pada rakyat sendiri yang menilai. Bukti semua dah ada depan mata. Percaya atau tidak begitulah perangai sebenar pemimpin pakatan yang korang puja-puja tu. Fikirkanlah.

p/s: SELAMAT HARI POLIS KE-206.

14 comments:

  1. Salam Bro,aku rasa Bahalol Amin mungkin dah terkena penyakit `Sindrom Bengong`Dia dah tak boleh berfikir secara waras.Kesian dia.

    ReplyDelete
  2. Ustaz ANJING BERSUARA .............

    ReplyDelete
  3. Dia menang anjing, kalau ada lagi penyokong anjing ni, mereka tu juga memang puak2 anjing

    ReplyDelete
  4. Babi + Anjing + setan = Banjingan....

    ReplyDelete
  5. BADRUL ANJINGggg ini maslah tak sempat nak seronok,tu yg marah tuuu.....

    ReplyDelete
  6. dia dendam kat semua org sebab rahsia dia SUKA MEMANTAT BINI ORG dah diketahui umum... si gampang ni lagi hina drp hanjengg DAP sekalipun... MAMPOS kau !

    ReplyDelete
  7. Badrul ada antara pwndatang kurang ajar harap kerajaan akan ambil tindakan dengan menarik balik kerakyatan beliau

    ReplyDelete
  8. Sori...apa nama mamat sakau bini org neh......oooo ostat BAHALOL ANJENG rupenye....

    ReplyDelete
  9. badrul anak haram.
    dah lah pakai gelaran ustat, geng-geng syaiton keturunan wali trompah bila bercakap guna puki, kalau bercakap bertwit pakai hotak tidak macam itu ayatnya........babi punya ustat

    ReplyDelete
  10. babi punya ustaz...setan besar..bini org pun sapu..bini2 or pompuan2 semua..korang jangan ingat ustaz tu malaikat...banyak "ustaz" syaitan sekarang ni

    ReplyDelete
  11. UZTAZ NI MMG VAVI....MARI KITA CARI USTAZ NI DAN KITA SEKOLAHKAN...MMG PUKIMAK PUNYA UZTAZ...MANA DIA BLAJAR? DIA DAH GILA KOT....KAUNCELING BINI ORG PAGI2 BUTA....ADA AKAL KE...XPAYAH TUNJUK BAIKLA USTAZ....AKU JUMPA DIA AKU AKAN BALING TAIK TEPAT KE MUKA DIA....KO MAKI ORG ANJING KO KATA ORANG BAPAK SETAN...SUKAHATI MAK KO JE KAN....SATU HARI KAU PASTI TERTONGGENG USTAZ...USTAZ TONGGONG DARI LONGKANG TAI....

    ReplyDelete
  12. Pantang aku org guna agama utk kepentingan diri...manusia bertopeng setan dia niii...betol tu mai kita cari dia n benamkan kepala dia dalam tong taikk...ni nama dia ustaz puki...guna suara dia nak pikat puki je kerjanya.....

    ReplyDelete
  13. ada org kata pantang guna agama utk kepentingan diri??? hehehe

    aku lak...pantang tgk jawa mengemis ngn melayu umno...

    isin wak...isin...!!!

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...