Konco-konco ku

Thursday, March 14, 2013

[LAHAD DATU] ANWAR & MISUARI ARAH BUDAK 12TAHUN BUNUH POLIS MALAYSIA!! #Pray4Sabah

BUKTI yang jelas. Nur Misuari telah mempergunakan kanak-kanak yang ternyata masih dibawah umur untuk membunuh anggota keselamatan kita yang bertugas mempertahankan negara. Orang jenis apa ni aku pun tak tau tapi yang kelihatan adalah tindakan kejam pengganas 'Kesultanan Sulu Anwar' terhadap wira Malaysia.

Jika sebelum ini aku dedahkan tentang seorang wanita yang mati dibunuh oleh tentera kita kerana wanita ini adalah pengganas yang menyerang tentera Malaysia. Kali ini gambar sebagai bukti yang Nur Misuari bersama Anwar turut menggunakan kanak-kanak belum baligh sebagai tentera mereka. Siapa lagi yang suka budak-budak lelaki kalau bukan gay seperti Anwar?

Dalam media yang mengatakan pihak tentera ada menembak seorang budak lelaki berumur 12tahun di Lahad Datu, mungkin budak lelaki tersebut adalah salah seorang dari gambar di atas. Ermm.. Apa yang terkandung dalam Protokol Geneva ek yang pihak pengganas nak bising sangat tu?

Owh! Musuh kita yang dok serang kita memang kena bagi makanan ye? Macam mana nak bagi makanan kalau anggota keselamatan kita asyik kena tembak je dengan pengganas sulu ni. Konon berlakon nak menyerah diri padahal dok aim kepala anggota keselamatan negara. Macam tu nak bagi makan? Boleh pergi mampos!!!

3 comments:

  1. jgn ingat kau menunjukkan gambar tentera sulu tu org malaysia takut.....

    kalau seramai itu yang ko ada lebih baik pakat ramai ramai pergi kelaut tangkap ikan lagi bagus..

    AMARAN KEPADA MISUARI
    SEKALI LAGI BANGSA CEROBOH KE BUMI MALAYSIA BANGSA KO AKAN MENYESAL SELAMA LAMANYA.....
    INGAT INI AMARAN UNTUK BANGSA KAU

    KALAU DTG SECARA BAIK KITA LAYAN BAIK
    TP KALAU DATANG MAHU BERPERANG KITA BERPERANG
    ORG MALAYSIA PUN TAK TAKUT MATI...HANYA PARTI PEMBANGKANG JER YANG PENAKUT MCM ANUAR JUBOR

    ReplyDelete
  2. dah budak tu pun masuk kawasan merah....balun je lah.....spesis babi sulu ni memang kena ajar....

    ReplyDelete
  3. SAYA FIKIR ORANG SULU SENDIRI TAK SETUJU DENGAN PERBUATAN PENGGANAS INI. PEMIMPIN MNLF YG SAH SENDIRI DAH KELUARKAN KENYATAAN YG BELIAU TIDAK MENYOKONG PERBUATAN NUR MISUARI DAN KIRAM. SY HARAP ORANG SULU SENDIRI BAGI NAMA KHUSUS UNTUK PENGGANAS NI SEBAB MAJORITI BANGSA SULU PUN BENCI PENGGANAS NI YG MEMBUNUH ORG ISLAM DISINI.

    ReplyDelete

comment please.....