Konco-konco ku

Wednesday, March 6, 2013

SIAPA DALANG LAHAD DATU?? KRONOLOGI BUKTI ANWAR ARAH SERANG SABAH!! #Pray4Sabah

SELEPAS mengenal pasti gambar-gambar yang sahih lagi benar dan tiada sebarang editing dikesan, maka aku dengan penuh yakin yang Anwar memang terlibat secara langsung dengan insiden pencerobohan Askar Kesultanan Sulu ke atas Lahad Datu, Sabah.

Biarlah gambar yang berbicara.

Nur Misuari ada berjumpa Jamalul Kiram III sebelum insiden Lahad Datu
Nur Misuari mengetuai Askar Kesultanan Sulu
Antara Askar Kesultanan Sulu yang menceroboh Sabah (orang yg sama dibelakang Misuari)
Anwar berjumpa Nur Misuari di Manila 2 minggu sebelum insiden Lahad Datu
Soalan yang terngiang-ngiang sejak dulu lagi dalam kotak pemikiran aku apabila hadir pada setiap ceramah Anwar Ibrahim adalah...... Lagu 'Tanya Sama Najib, Apa Sebab Goyang, Nanti Jawab Najib, Sabah Nak Hilang.'... Kenapa hanya lagu ini yang dipopularkan pada setiap kali ceramahnya? Kenapa tidak negeri lain? Kenapa tidak Melaka? N. Sembilan? Sarawak? Pahang? Johor? Perlis?

Kenapa perlu SABAH?? Adakah Anwar sudah merancang lama untuk menggegarkan bumi Sabah dengan insiden berdarah ini?? Jom dengar lagu-lagu nyanyian sumbang Anwar pada setiap jelajah ceramahnya.


12 comments:

  1. Tepat. Perkara ini juga didedahkan di INQUIRER. Nur Misuari/MNLF memang disebalik insiden pencerobohan ini. Hari ini dia mengancam lagi negara yang menjadi perantara pelan damai antara kerajaan Filipina dan MILF dengan berkata "I will not forgive". Pembohong besar orang orang ini. Mayat tentera Sulu bersepah diLahad Datu tapi mereka cakap mayat askar dan polis Malaysia yang kena bom oleh jet pejuang Malaysia sendiri.

    ReplyDelete
  2. Dia (Annuar)fikir, lanun2 Sulu dari Philipina akan datang berduyun-duyun untuk menyerang Sabah dan dengan harapan orang2 Sulu yang sudah menjadi warga Sabah akan sama2 menyokong lanun-lanun tersebut, yang akan menyebabkan Sabah akan hilang. Namun dia (Annuar) sudah silap percaturan. Tidak semudah itu Sabah akan hilang, tapi dia (Annuar) akan hilang semua kerusi-kerusi PKR dan pakatannya termasuk PAS dan DAP dalam PRU13 ini nanti.

    ReplyDelete
  3. Dajal yang telah menunjukkan diri sebenar .....Anuar Al Juburi

    ReplyDelete
  4. stanby kau nuar sial.penceroboh dah mampos,kau pulak yang mampos.penderhaka!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah dia pengkhianat negara termasuk 4 bekas jeneral yang bersubahat, yang tidak tahu bersyukur hidup dalam negara yang aman. Lucutkan kerakyatan pengkhianat negara seperti ini. Tarik semua keistimewaan, pangkat yg mereka dapat sekarang ini. Kalu x suka malaysia aman boleh berambus dari sini. Berambus ko dari sini...

      Delete
  5. Lain betul Budiman sekarang..
    dulu kurus sekarang dah naik sikit..
    selamat maju jaya Budiman..
    wes mangan apo hurong?

    ReplyDelete
  6. The song tells us that all BN supporters in sabah are already againts the BN. Based on the crowded given by the sabahan during Anuar speech. It's nothing to do with the Lahad datu issue.Why people cannot think. Mahathir said war is not a sulotion for one issue.it connot solve any problems.But now Mahathir said that Najid's military action is the right one.Think about it. Don't just look at some pictures and read articles then make conclussion.

    ReplyDelete
    Replies
    1. What kind of song that you were referring to? and who has said that we are on war now? Anwar no longer command/attract crowds in Sabah even before that Lahad Datu incident. Unlike human being, picture don't lie or capable of twisting words. That pic will make people think and thus speculate. Does Anwar involved, was he not? why all the coincidences? we goes to war against Communist terrorist to shut them up. We beat them. That why we are as we are now. That served the purpose. Ring a bell? Sabah sovereignty is NOT negotiable. What is there to negotiate? Does that also ring a bell?

      Delete
  7. Mahathir said that war cannot solve the any issue during the iraq and america in 2003.Now he said that najib is right.sedangkan Nur misuari masih mahu berbincang.

    ReplyDelete
  8. Siapa dalang sebenarnya?

    ReplyDelete

comment please.....