Konco-konco ku

Friday, March 8, 2013

ANWAR BERI RM1JUTA KEPADA BAPA SAIFUL UNTUK TWIST!!!

PAGI tadi mendapat perkhabaran yang dikatakan bapa kepada Saiful Bukhari, Azlan Lazim telah membuat kenyataan kepada media yang beliau memohon maaf kepada Anwar kerana dikatakan telah memfitnahnya berhubung kes liwat kedua ke atas Saiful Bukhari.

Apa sebabnya? Ya! Semua kerana duit. Azlan Lazim dikatakan dalam keadaan terdesak sekarang dan kekeringan sumber pendapat. Anwar telah menghidu tentang kesempitan yang dialami Azlan Lazim lalu memberikan wang berjumlah RM1juta tapi bersyarat. Iaitu syaratnya membuat kenyataan mohon maaf kepada Anwar dihadapan media.

Full stop.

Saiful Bukhari dalam mesej pesanan ringkas kepada Media UMNO turut mengatakan yang beliau akan membuat tindakan susulan selepas ini tapi bukan dengan cara tergesa-gesa.

Dilihat Anwar merasuah bapa Saiful Bukhari semata-mata untuk menutup kes penglibatan beliau dalam insiden berdarah Lahad Datu yang mengorbankan 8 nyawa pegawai polis. Segala bukti lengkap tentang perjumpaan Anwar dan Nur Misuari telah dikeluarkan malah media asing juga turut mengatakan yang Anwar memang terlibat dalam insiden tersebut.

Jadi, game yang mudah untuk dipatahkan. 

ANWAR BERI RM1JUTA KEPADA AZLAN LAZIM UNTUK ALIH ISU BESAR!!!

7 comments:

  1. Bangkai pengganas tak boleh ditutup dengan papan keping, kelak berbau jugak. Macam tu lah juga rencana Anwar untuk spin isu liwatnya tak akan berjaya kerana Allah tak akan izinkan perosak dan pengkhianat terus-menerus menipu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haram jadah juburi ni bila la nak mampuih..tak habis2 dok meroyan nak jadi PIIEMMMM>

      Delete
  2. SABAH DISERANG. RAMAI YANG TERKORBAN. ANUAR DAN AZLAN CERITA MAIN BELAKANG PULAK. TAK HABIS CERITA KOTOR NI. ANUAR DAN AZLAN BERTAUBATLAH. TAK TAKUT DOSA KE.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anwar mana takut dosa...n.ajis boleh sucikan balik...nie yg buat pas makin hina...

      Bekas ahli pas kampung

      Delete
  3. BAPAK AYAM WORLD CLASS..

    Anak tak bunting pun...mungkin kata Bapak Ayam

    ReplyDelete
  4. Anuar tak habis2 citer pasal bontot, kan dah mahkamah dah bagi lepas, org skrg citer pasal lahat datu lah, jgn nak konar je

    ReplyDelete
  5. Betul ke bagi satu juta...itu dh melampau...cuba dapatkan akaun statemnt bapak dia...atau apa-apa yg boleh kita buat kes dgn SPRM. ini peluang baik, jgn lepaskan... Kalau tak ada mcm mempebodohkan pembaca jee...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...