Konco-konco ku

Tuesday, July 22, 2014

APA?? KAK JIJAH 'KIPAS' BAKAL MB SELANGOR???

BERITA yang agak kurang mengejut kan pagi ini apabila Anwar mengumumkan isterinya sebagai calon terbaik untuk MB Selangor.

Perkara ini dibuat kerana Khalid dilihat sudah tidak relevan dalam mentadbir Selangor. Mileage politik PKR juga tidak berkembang di Selangor.

Yang lebih pelik. Boleh pulak Anwar suka-suka umum pengganti MB sedangkan Khalid tak letak jawatan pun lagi. Malah Sultan pun tak tau lagi ni.... 

Apa cerita??

Anwar Ibrahim dalam sidang media tergempar yang diadakan di Ibupejabat PKR jam 12.45 pagi tadi mengumumkan isterinya yang juga Presiden PKR, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail sebagai pengganti Tan Sri Khalid Ibrahim bagi jawatan Menteri Besar Selangor.

Sidang media yang turut dihadiri oleh orang kanan PKR turut....baca lagi di www.selangorpress.com

5 comments:

  1. ada orang heran lagi ke nak tau pasal cerita puak-puak ni....dah tak boleh rebut dengan BN...sesama sendiri rebut pun jadilah....macam penyamun da....apa boleh buat.....tak dapat jadi PM sipi-sipi jadi MB pun jadilah...

    ReplyDelete
  2. Bukankah ini Kroni dan Nepotism?

    ReplyDelete
  3. buat lah nuar apa patut, selagi ore percaya ko mu, selagi mu ada duit, dan sesak serta hina ayam tak patuk itek tak sudu lalat pun tak himggap kucingun tak sir masuk dekat tika tu mu nak masuk ssejid pun ore sekat suruh mu dok diam2 dekat pgar kerawat tika tulah mu barru ingat ko saing sobat hak mu buat2 tak ingat,

    ReplyDelete
  4. tahniah pengundi pakatan haram di Selangor..anda telah membayar dengan harga yang tinggi untuk melihat pemimpin2 pilihan anda mentadbir Selangor...selepas elaun/gaji naik 300%, lepas tu dapat sebulan bonus...yang mengundi Asal Bukan Umno ni..hangpa dapat apa? tahniah sekali lagi....LOL...LOL...

    ReplyDelete
  5. ini bukan kroni, juga bukan nepotisme. gelaran2 ini semua adalah propaganda umno jer, sebab umno jeles. anwar adalah ketua umum @ KETUM sementara wan azizah adalah presiden (tak tau apa), maka dua jawatan utama hak anwar azizah laki bini. nak lagi kuat, timbalan presiden adalah anak anwar-wan azizah. eh!! kenapa pulak semua ada kaitan anwar-azizah ni? bukan kroni, bukan nepotisme tapi apa ye....
    (kalau ikut kamus anwar semua dia je betul..bengong. lagi bengong pak2 turut dalam pas dan dap. orang macam anwarpun nak harap lagi, dh nak check in sg buluh)...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...