Konco-konco ku

Monday, April 30, 2012

SIRI 5: PENYOKONG BERSIH UMPAMA SYAITAN!! AKIBAT NAFSU SAUDARA SEAGAMA TURUT TERKORBAN!!

Akibat nafsu sudah berada dikemuncak, maka kebanyakan penyokong bersih sudah tidak dapat dikawal hati dan naluri masing-masing. Polis yang dilihat didepan mata umpama haiwan buruan yang terus menerus dipukul hingga hampir mati. 

Sambungan dari Siri 4, polis yang cuba menyelamatkan diri dari kereta yang di terbalikkan oleh penyokong bersih menghadapi detik paling ngeri dalam hidupnya. Tidak cukup dengan cedera akibat kemalangan yang berpunca dari babi kuning ini, setelah polis peronda ini dibawa keluar penyokong bersih menyerbu beramai-ramai polis terbabit dan bagai dirasuk syaitan terus menyerang dan menumbuk dan menendang malah ada juga yang meludah ke atas polis malang terbabit. 

Ada juga polis yang cuba mententeramkan keadaan menerima musibat yang sama. Dibalingnya botol, batu, kon dan bermacam-macam senjata terpijak asal boleh mencederakan polis yang dianggap musuh oleh mereka. 

Video di bawah menunjukkan seorang anggota polis yang ingin berbakti kepada bersih telah diperlakukan umpama haiwan. Tiada hormat, tiada adab. Bersih is Terrorist!

No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...