Konco-konco ku

Thursday, April 19, 2012

PANAS!! VIDEO BUDAK MAHASEWEL TERIMA AZAB DUNIA 3 PAGI!!!

KAT DUNIA PUN DAH KENA BAYAR CASH SEBAB MENGKAFIRKAN ORANG LAIN. SAKSIKAN VIDEO PANAS NI....


3 comments:

  1. Akal tak matang lagi nak tunjuk lagak pelajar pelajar ni..lepas ni..tapis betul betul yg nak jadi mahasiswa mahasiswi

    ReplyDelete
  2. x paham sangat la..suara org bingit sangat..

    ReplyDelete
  3. memang patut pun pelajar2 ni dilanyak... inilah bangsa Yahudi yang disokong oleh Anwar dan nik aziz. kalau aku ada malam tu, dah tentu anak babi bernama adam yg aku lanyak sampai mampus... anak gila dan bangsa gila punya orang, ada mak bapak, tapi mak bapak pun dua kali lima. cissss haram jadah punya mak bapak punya anak haram mcm ni. hakk tiuhhhh...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...