Konco-konco ku

Friday, April 27, 2012

AWANG HITAM TERIMA BALASAN!!!


PETALING JAYA – Gara-gara mengganggu isteri orang, seorang warga Afrika cedera teruk dibelasah penduduk yang berang dengan tindakannya itu. 

Dalam kejadian 11 malam kelmarin, suspek bertindak mengetuk pintu rumah mangsa yang terletak di tingkat bawah blok P, Apartmen Harmoni, Damansara Damai dekat sini. 

Menurut sumber, suspek mengetuk beberapa kali rumah mangsa tanpa diketahui sebab dia berbuat demikian.

“Bila mangsa buka pintu, tiada orang di luar namun niat jahat warga Afrika itu mahu menerjah masuk ke dalam rumah tidak menjadi.

“Wanita itu membuka pintu secara tiba-tiba dan dapat melihat dengan jelas suspek yang hanya berseluar pendek serta tidak berbaju. 

“Terperanjat dengan kehadiran suspek, wanita itu kemudiannya menjerit sekuat hati dan jeritannya didengari oleh jiran berhampiran,” katanya. 

Jelasnya, panik melihat kehadiran jiran mangsa, suspek melarikan diri dan akhirnya dicekup serta dibelasah penduduk di hadapan Sekolah Kebangsaan Damansara Damai 2. 

Sementara itu, Pengerusi Kawasan Rukun Tetangga (KRT ) Apartmen Harmoni, Zahabu Ramli berkata, sebaik mendapat laporan, anggota KRT turun ke lokasi dan melihat warga Afrika sudah tidak bermaya. 

“Kami serahkan suspek kepada polis untuk tindakan selanjutnya dan wanita itu kemudiannya membuat laporan polis di Balai Polis Damansara Damai,” katanya.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan dan suspek kini ditahan untuk siasatan lanjut. - SinarHarian

4 comments:

  1. Mentang mentang dia hitam, orang terus menfitnah. mamat tu tak buat apa pun. mungkin nak minta tolong ape bende ke? orang kita pun pakai seluar pendek juga kalau dah tinggal kat kawasan seperti tu.
    bertindak biar bijak, mengikut biar berakal. terlalu cepat sangat buruk sangka dan melatah.

    ReplyDelete
  2. apa pulak buruk sangkanya... nak mintak tolong ke? bila bukak pintu apesal menyorok pulak...then org ramai datang pesal larik..?? Sebab berakal la wanita terbabit menjerit mintak tolong... kalau tak berakal, alamatnya jadi la macam banyak wanita lain, bawak masuk negro tu untuk sama2 mengecap nikmat SOSEJ Besar...

    ReplyDelete
  3. Majoriti yang menimbulkan masalah - jenayah, semua jenis penipuan, gubahan duit haram, dan memperdayakan wanita/gadis dengan cinta internet,ada lah pelajar pelajar atau pelajar yang jadi PATI dari Nigeria. Tidak pasti lah kenapa kerana ramai juga pelajar pelajar dari negara Afrika yang lain yang sedang belajar diMalaysia tidak berperangai seperti mereka ini.Ini ada lah phenomena global..mereka melakukan perbuatan ini diseluruh dunia.Saya mengenali Sham anak seorang imam dari Tanzania yang sedang belajar diUMS.Dia ditaja oleh IDB, Jeddah.Cara pertuturan dan budi pekertinya sangat baik. Dia memberitahu saya semua pelajar dari Afrika sangat meluat dengan pelajar dari Nigeria. Mereka juga mengetahui bahawa mereka ini menimbulkan banyak masalah diMalaysia.Dia berharap Kerajaan Malaysia akan menghentikan pengambilan pelajar dari Nigeria.Berbalik pada kes diatas, walaupun mukanya dikaburkan, saya hampir pasti dianya berasal dari Nigeria. Boleh sahkan?

    ReplyDelete
  4. 85 orang gadis gadis warga Malaysia yang sedang menjalani hukuman penjara diseluruh pelusuk dunia kerana jadi 'keldai dadah' sekarang ini ada lah akibat terperangkap dengan 'cinta' oleh romeo romeo dari Nigeria. Minta PDRM/Kastam/Imigresen/Menteri KPT menghentikan kemasukan mereka mereka ini kenegara ini.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...