Konco-konco ku

Thursday, April 19, 2012

STAGE PERTAMA PENGGABUNGAN UMNO DAN PAS DI SELANGOR!!

Sebenarnya tak susah pun nak berpadu tenaga memupuk nilai murni diantara umat Islam di Malaysia ni. Apa yang penting semangat bekerjasama antara ummah terjalin. Confirm Anwar menangis tengok UMNO dan PAS Subang dah boleh duduk semeja bergabung tenaga dalam menjalankan aktiviti kemasyarakatan setempat.

DAP dan PKR akan berfikir dua kali untuk menjatuhkan UMNO. InsyaALLAH PAS akan kembali bergabung bersama UMNO dalam mentadbir negara perpaduan selepas semua parasit dalam PAS telah berjaya di halau keluar dari parti. Doa JB semoga dua parti terbesar Melayu dan Islam ini bergabung membina sebuah tamadun terulung di dunia. InsyaALLAH.

3 comments:

  1. Macam ni lah yg kita mahu.. MELAYU MESTI BERSATU..!!

    ReplyDelete
  2. Semoga usaha perpaduan ummah ini dapat digandakan oleh orang-orang yang budiman demi kesejahteraan kita semua...!

    ReplyDelete
  3. Aku sokong 300%. Setuju sgt2, dr kita dok gaduh2, lebih baik kita bersatu. Aku dlu undi PR, igtkn PR ckp serupa bikin, tp ckp x serupa bikin gk. Islam lagi kena main2 mcm bola. Now confirm pangkah BN. Tpi aku harap PAS sama2 baik2 ngan UMNO demi utk Islam di malaysia. Tolong berfikiran jauh skit. Lupakn persengketaan, ni bkn lagi kes UMNO takut kalah atau tumbang, tp kuasa islam juga akan turut ikut sekali tumbang. Lihat sajalah PKR/DAP skrg ni?. Adakah membantu perkembangan Islam, menghancurkn lagi ade, walaupn sebhg pemimpin PKR org islam.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...