Konco-konco ku

Monday, April 30, 2012

OMG!!! AZMIN ALI SUDAH KELUAR WAYANG GAMBAR BERSAMA PELACUR!!

Dalam asyik kita sibuk dengan bersih, Azmin Pondan telah keluarkan satu video sex terbaru dari beliau yang berlokasi di dalam bilik air. Woooooo....tak sabar ni...kasi bongkar bro Nalla....

Sumber PapaGomo

9 comments:

  1. aih cmne ada cctv dlm tandas?papagomok pasang ke :P

    ReplyDelete
  2. Cctv x penting.zina tu

    ReplyDelete
  3. haloo brader 09:52

    semasa gua jadi polis dulu gua pernah jumpa cctv dalam mangkuk tandas...gua ulang DALAM MANGKUK TANDAS.... sedang berfungsi lagi.

    kalau takat atas tandas apa ada heran.

    ReplyDelete
  4. biasa la lepas ni umno yang salah,dia masuk jamban umno salah,sekarang musim panas ...umno salah....diorang menang 5 negeri pru lepas ...umno salah....

    ReplyDelete
  5. ni lah rupa sebenar si lakhnat bangsa ni..bini nyer kerang bulu dibiarnya anwar tala..tapi bila dia sendiri nak 'berendam' kena sewa 'kolam' lain..

    ReplyDelete
  6. Ni lagi satu Pukimak!!

    Anak Haram betol!!

    Cepat kasi keluar video dia. Memang Pakatan Rakyat Penoh Maksiat. DAP, PAS dan PKR sama saja HARAM JADAH.

    ReplyDelete
  7. sape la yg pasang cam dlm tandas ni,aduh teruk betul takut pulak aku nk masuk tandas skrg ni,tp ape2 pun tahniah kepada siapa yg psg cctv tu,kerana dh kantolkan si cilake ni hahaha.....

    ReplyDelete
  8. haha...stelah kegagalan umno dgn fitnah sex anwar...kali ni azmin ali pula...igtlah rancangan jahat kamu xkan ke mana melainkan kegagalan...igtlah Allah itu sebaik2 perancang...jom rkyat malaysia sama2 kalahkan UMNO/BN dlm PRU 13 nnt...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...