Konco-konco ku

Wednesday, November 21, 2012

ZIONIS DAP PENANG ROBOH RUMAH WARGA EMAS ISLAM

TENGOK keadaan yang semakin meruncing di Palestin akibat dari bedilan roket Zionis Israel hati ini terdetik juga bagaimanalah agaknya kalau kat Malaysia pun akan jadi seperti ini. Rumah hancur, hilang tempat tinggal, harta semua musnah. Apa lagi yang tinggal untuk terus hidup?

JB pun google berkenaan satu kes rumah yang dirobohkan oleh Zionis DAP Penang. Cari punya cari jumpalah dengan satu blog pertubuhan amal ni. Nak tengok klik SINI.

Rupanya bukan kat Palestin je rumah kena musnah. Dekat Penang pun ada juga rupanya. Zalimnya Zionis DAP Penang ni. Rumah warga emas MELAYU, ISLAM dirobohkan dengan sesuka hati tanpa sebarang notis pun yang diberikan. Malaysiakah ini?

Menitik air mata tengok kekejaman Zionis DAP Penang ni. Sampai nya hati runtuhkan rumah wanita tua ini semasa ketiadaannya dirumah ketika membeli ikan. Apa lagi yang diharapkan oleh Melayu di Penang? 

Berdasarkan penulisan dari lain-lain sumber mengatakan Mak Yam ni tak bekerja, hanya mengharapkan duit dari JKM RM400 sebulan untuk menampung kehidupannya dua beranak yang mana anak nya tergolong dalam anak OKU.

Siapa yang nak bantu? Mana kerajaan kebajikan PAS? 

Kerajaan Penang memang ZALIM!! Akibat gilakan harta dan kuasa, mereka sanggup meroboh, menghalau bangsa Melayu dari tanah mereka sendiri. Fikirkanlah.

1 comment:

  1. mungkin makcik ni sokong pas atau pkr masa pru12 dulu.tapi dap yang memerintah p.pinang .dan mungkin juga dia pelik lain parti yang dia sokong lain parti pula yang menang dan akhirnya rumah dia dirobohkan.dari itu kita semua satu malaysia kena ingat jangan sesekali menyokong pembangkang nanti kita akan menerima nasib macam makcik ni.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...