Konco-konco ku

Tuesday, November 27, 2012

TERKINI!! KUMPULAN 'R' DARI KELANTAN BUAT KECOH DI PWTC!!


KETIKA semua perwakilan sedang sibuk untuk bersidang dan berjumpa teman-teman lama seperjuangan, ada juga sebilangan beruk-beruk pakatan yang turut memeriahkan PWTC dengan membuat sedikit provokasi dan kononnya nak menyerahkan memorandum berkenaan penyerahan royalti minyak Kelantan kepada kerajaan Kelantan.

Hairan dengan perangai beruk pakatan yang tidak tahu malu masuk rumah orang sedang orang lain sibuk berhimpun secara aman. Semalam himpunan hijau konon nak rempuh PWTC, hari ini himpunan royalti pulak. Nasib baik ada beberapa pemuda UMNO yang berjaya menghalau beruk pakatan ni dari mencemarkan rumah UMNO.

Ada saja tindakan-tindakan bodoh dari pihak pakatan...

Sekarang sedang berlangsungnya taklimat dari YAB Presiden UMNO. Hanya Media yang terpilih sahaja dibenarkan untuk membuat liputan. Tiada sebarang rakaman secara langsung disiarkan. 

Laporan lanjut akan menyusul....

7 comments:

  1. nilah antara baso oranag kelate bodo, bengong, dajal.. baik mung gi mapuhlah drp susoh kot orang....ada orge kacar ko majlis pas dikelate pasal hudud mung tok buat sapa lonih dan 22 janji pas kelate tu ..... inilah orang bengong

    ReplyDelete
  2. UMNO lembik PEMUDA pun tak ada TELOR sebab tu berani pihak2 yang sial mcm ni berani nak buat hal..tak sedar2 diri lagi semua! kat dataran cina DAP bukan main lagi seronok hasut-menghasut tanpa halangan pihak berkuasa mcm SIAL aje..ptuihh!!

    ReplyDelete
  3. kalo dah berok tu berok la jugak...lestik je semua tu...buat nyemak je

    ReplyDelete
  4. bape la dpt upah buat keje tu ...kalo berok upah sebijik nyok pun jadik..jenis berok lah katakan

    ReplyDelete
  5. dari segi hak yg macamana kelantan menagih nagih royalti ni ? duit ehsan pun sapu juga ? semua nak untung atas angin je ke ? kerajaan apa pulak tu ?

    ReplyDelete
  6. Pakcu Rantau PanjangNovember 27, 2012 at 6:24 PM

    Salam wak....
    Pakcu orang Kelantae weh...berat benar Pakcu kena kalu dok angkat orang Kelantan..bodoh tu... tapis lah sikit mulut tu...

    Dalam menilai dan membuat tindakan seseorang mesti matang..bagus juga puak UMNO tak gocoh puak baju merah "R" tu kalau tidak ..otak sama dengan mereka. Tindakan yang bijak dan berpendidikan perlulah dikedepankan pada saat seperti ini barulah digelar pemimpin kalau di layan sama seperti gaya rimba maka mana perbezaannya antara mereka dengan kita...walahualam

    ReplyDelete
  7. Betul tu Pakcu, orang UMNO lebih berpelajaran dan matang dari orang PAS yang selalu mengamalkan hukum rimba. Pada pandangan orang PAS orang lain semuanya bodo, tapi dia tak tahu dia yang sebenarnya bodo, sudah la bodo sombong pulak. Kalau orang UMNO berperangai macam PAS dah lama Malaysia ni lingkup, huru hara akan berlaku. Syabas UMNo aku mencintai mu.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...