Konco-konco ku

Sunday, November 4, 2012

PANAS: @N_IZZAH SOKONG ORANG ISLAM MURTAD!!

DALAM MalaysiaKini versi English, Nurul Izzah menyokong kebebasan beragama dan orang Islam juga boleh pilih agama yang mereka suka selepas sampai umur yang sesuai. Apakah???

“Tiada desakan dalam beragama...mana boleh kita kata ‘maaf ini (kebebasan beragama) hanya untuk bukan Islam sahaja’, ia seharusnya dilaksanakan sama rata,” katanya ketika menjadi panel forum'Islamic State: Which version; Who’s responsibility?’ anjuran Gereja Full Gospel Tabernacle di Subang hari ini.
Memang benar tak ada desakan dalam beragama seperti yang diutarakan oleh Nurul Izzah namun sebagai umat Islam, kau tak payah nak tunjuk hebatlah nak tukar perlembagaan Malaysia.

Mana ularmak PAS, PKR yang dulu lantak mengatakan BN punca ramai umat Islam murtad? Apsal kali ni korang senyap bila anak kepada si peliwat bercakap dan menyokong MURTAD??

Apa dah dibisukan dengan duit ke? Anwar dah liwat korang satu persatu ke?

Jangan bias. Ini tentang Islam dan Melayu. Jika tiada Islam maka Malaysia akan hancur dan Melayu akan merempat di bumi sendiri.

Kalau dah bapak sokong LGBT sebab dia memang si peliwat. Kali ni si anak sokong MURTAD!! Adakah Nurul Izzah ni dah murtad??

3 comments:

  1. Budak x belajar agama disuruh cakap bab Islam....hancur!

    ReplyDelete
  2. Dia tau tak sekarang ni ramai sukarelawan lelaki / perempuan luar negara datang secara aktif menyebar agama kristian.

    Ada yg dari new zealand, jepun dan sebagainya. Mereka sangat pro dan mampu berkomunikasi dalam bahasa Melayu, cina, tamil & lainnya.

    Secara berkala eg 2 - 3 bulan beroperasi disini, balik kenegaranya dan kemudian balik kesini.

    ReplyDelete
  3. Dah keturunan main depan belakang sama rata sama rasa, walaupon jadi MP tapi hotak mana ada yang bolih pakai. komplin semua orang tak betul, hotak mereng dia tak sedar, menterdarah beribu-ribu duit kerajaan setiap bulan sia-sia jer kerajaan bayar. hapah kerja satupon tak dibuat, makan gaji buta..

    ReplyDelete

comment please.....