Konco-konco ku

Tuesday, November 6, 2012

KERUSI TERBANG BAKAL SAMBUT ANWAR DI SABAK BERNAM


ANWAR DATANG LAGI!! Untuk rekod dalam masa seminggu ini, telah dua kali Anwar Juburi datang ke Parlimen Sabak Bernam. Mungkin untuk memenangkan calon lantikannya iaitu Aziz Bari yang dipilih oleh beliau sendiri walaupun tidak mendapat sokongan ahli PKR kawasan.

Badrul Amin yang baru ditahan oleh JAIS atas kes Al-Arqam juga dilihat semakin lemah dengan kes-kes yang tidak mendapat sokongan rakyat. Maka, dilihat Aziz Bari mempunyai aura tersendiri bagi kerusi Parlimen Sabak Bernam menggantikan Badrul Amin.

Atau adakah Anwar mahu menstabilkan Sabak Bernam untuk mendapat undi di sana setelah pelbagai perkara yang tak diingini terjadi pada parlimen tersebut. Ketua Cabang PKR ditangkap khalwat dengan bini orang jam 3 pagi, Mesyuarat Cabang dengan kerusi terbang dan penolakan PKR di Sabak Bernam oleh anak muda membuatkan Anwar lebih bersemangat untuk kerap ke sana.

Skrip yang sama diulang-ulang membuatkan aku sendiri telah hafal setiap baik ayat yang nak dikeluarkan oleh Anwar. 

Jadi adakah insiden yang buruk dan lebih dahsyat akan dilakukan oleh orang kampung sempena menyambut kedatangan Anwar? Aku akan menunggu dan merakamkan setiap detik tersebut...

8 comments:

  1. Tampal ajer banyak-banyak stickers Anwar henjut China Doll di merata Sabak Bernam. Lebih elok tampalkan stickers tu pada poster-poster Anwar dan Jijah!!!

    ReplyDelete
  2. Canteekkkk !! usah di biarkan PKR meracuni minda pengundi Sabak Bernam..usah tunngu lagi. CEGAH SEBELUM PARAH !!

    ReplyDelete
  3. Kepalo hotok hampo...

    ReplyDelete
  4. Japg dajjal laknatullah ni nak smpai ke sabak bernam.hujan lebat , guruh petir dah sabung menyabung dah ni.jgnla kami yg x bersalah ni kena bala.nauzubillah min zalik

    ReplyDelete
  5. ole -ole orang Sabak Bernam klu Bang Non ko datang lagi..

    Nurul LGBT perlukan privisi juga...kah kah sama rata semua rasa kah kah kah mana ada dalam dooonia ni hubungan intim samada suami isteri yang sah disisi agama atau pun yang haram skalipun samada sesama jantan,sesama betina atau laki dan bentina yang tak ada ikatan nak buat secara terbuka di Dataran Merdeka ke Dataran Shah Alam atau dalam Stadium Bukit Jalil...akai ada ka??

    ReplyDelete
    Replies
    1. NURUL! KELUARKANLAH SEGALA PENCAK SILAT UNTUK MENEPIS SEGALA SERANGAN AKIBAT KECELUPARAN MULUTMU

      Delete
  6. dah mintak talian hayat kat Dr MAZA

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...