Konco-konco ku

Tuesday, November 27, 2012

UMNO DOA KEHANCURAN PAS DI PWTC?? #PAU2012


Perasmian Persidangan Pergerakan Wanita, Pemuda dan Puteri UMNO pada malam ini dimulakan dengan memohon serta mengajak Pas kembali insaf.

Doa yang dibaca oleh Wakil Pergerakan Pemuda Umno Malaysia itu turut memohon agar Pas terbuka hati untuk menerima Umno di atas tali persaudaraan sesama Islam dan bangsa Melayu.

Sebelum ini, PAS telah mengadakan solat hajat dan berdoa - 'KO BN' supaya UMNO dan Barisan Nasional (BN) hancur di Stadium Sultan Muhammad IV Jumaat malam lepas yang dipimpin adik kepada Mursyidul Am PAS, Nik Razi Nik Mat sempena perhimpunan anjuran parti pambangkang itu.

Ketika ini, Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin sedang berucap sebelum merasmikan Persidangan Perwakilan Wanita, Pemuda dan Puteri Umno 2012 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini.

Perhimpunan UMNO dimulakan dengan Persidangan Pergerakan Pemuda, Wanita dan Puteri pada malam ini dan bakal mengumpulkan 2,759 anggota yang akan bersidang pada Perhimpunan Agung Umno bermula Khamis ini sehingga Sabtu. - KLPos

No comments:

Post a Comment

comment please.....