Konco-konco ku

Saturday, November 3, 2012

DEDAH!! RAFIZI LEMBUT CADANG BIKIN ONAR PADA KELUARGA NAZRI AZIZ


Tiup terompet kata Dato Seri Nazri Aziz Menteri Di Jabatan Perdana Menteri yang juga Chief Parlimen Malaysia. Gomo lebih senang memanggil Nazri Aziz sebagai Chief kerana sikap dan sifat beliau yang sememangnya hati kering dan tidak mudah menelan air liur dengan serangan yang dilemparkan pembangkang. KLIK DISINI

Semalam di Parlimen seperti biasa adengan orang luar yang tergila gila nak menjadi Ahli Parlimen meniup trompet yang kononya sangka kala nak mendedahkan itu ini mengenai Chief dengan cerita rekayasa palsu. Rafizi Ramli ataupun Gomo lebih suka memanggilnya dengan gelaran Rafizi Gay Jamban amat ghairah dengan mendabik dada didalam bangunan Parlimen Malaysia semalam.

Isu yang Rafizi Gay Jamban ini nyatakan semalam adalah berhubung isu Anak Chief iaitu Mohamad Nedim Mohd Nazri Aziz atau lebih dikenali dengan nama Ned. Isu nya adalah kerana Ned yang juga rakan baik Gomo ini memandu kenderaan mewah kepunyaan Micheal Chia seorang ahli perniagaan dari Sabah. Rafizi Gay Jamban berang kerana Ned anak Chief menggunakan kenderaan Micheal Chia. KLIK SINI.

No comments:

Post a Comment

comment please.....