Konco-konco ku

Tuesday, November 13, 2012

AZHAR IDRUS AKAN MULA SOKONG KERAJAAN BN


Keh keh keh..sori zahar..aakj tak maksud apa-apa dengan tajuk kat atas..skadar pertanyaan..apakah betul atau apa syarat yang astro berikan menyebabkan hang setuju...hahahaha opssss !!

Siapa yang bersungguh sebenarnya ni..pihak astro yang perlu naikkan rating dan rank ? atau pihak pengurus azhar idrus yang nak kembongkan poket yang makin nipis..maklumlah..ceramah azhar d masjid dan ceramah politik beliau jemputan pas makin berkurangan dan pendengar pun dah lali nak derma dalam kantung..atau azhar sendiri yang nak..pelahap sebab nama makin jatuh..populariti makin menjunam kerana banyak sangat ceramah bersama pelawak-pelawak yang tak laku dan d lihat dia cuba menumpang glamor artis lain ?

Secara lojiknya..kalau dah d tolak dulu maka takkan hulur kepala lagi..ni seolah-olah macam minta sedekah..ambikla aku..ambikla aku..aku nok tubik TV hahahah dulu azhar selalu hina ulama atau ustaz yang keluar TV..kini dia umpama kena sumpahan..makan diri balik rupanya hahahaha baru hang tau ya zahar..

Baca di SINI.

No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...