Konco-konco ku

Thursday, November 22, 2012

AZHAR IDRUS TAK LAYAK DIGELAR USTAZ!! PENIPU ISLAM!!

Sebelum meneruskan penulisan mengutuk sekeras-kerasnya manusia munafiq ni jom kita lihat sedikit sebanyak pasal Azhar Idrus...


Sedikit Sejarah Idop Beliau :

-Masa kecil duduk di satu kem tentera di kedah bersama Nenek dan Datuknya (Tak pasti)
-Bersekolah di Sekolah Inggeris Sultan Sulaiman Kuala Terengganu hingga Tingkatan 6.
-Kemudian belajar di Institut Berakan, Terengganu.
-Pernah Bekerja Di Utusan Malaysia di Kuala Lumpur, sebelum ditukarkan ke Utusan Malaysia di Terengganu, kemudia meletak jawatan kerana ingin memberi tumpuan pada menghadari kuliah2 agama.
-Pernah bekerja menerak kain batik(tak pasti maksudnya,mungkin mencanting batik) setelah letak jawatan di Utusan
-Pernah menjadi seorang guru muzik pada tahun 1985
-Mulai belajar agama sekitar tahun 1990.

Laaa....bekas pekerja Utusan Malaysia rupanya...kira kalau dia cakap Utusan Malaysia ni fitnah ke ape, kiranya dia juga dulu pun kaki fitnah punya orang la. Cakap tak pernah nak ada yang betul.. Semua tipu...

Dalam kes baru-baru ni pun, dah terbukti makan McDonalds pun nak menipu lagi. Padahal dia beria-ia cakap boikot produk Israel termasuk McDonalds tapi dia sendiri makan. Tengok la sendiri perangai ustaz yang puak taik pakatan ni puja...

Dia bagi nasihat supaya bersederhana tapi hakikatnya dia suka berlebih-lebihan dalam semua benda. Dilarang makan McDonalds, tapi dia makan (dia kata lepak je, tak makan pun.), Dia tak bagi pakai kereta mahal-mahal tapi dia boleh pulak pakai Ferrari....

Belum cukup tertipu lagi? Kalau yang rajin pergi dengar ceramah dia tau la apa yang dikelentong... Semua apa yang dia cakap munafiq!!! Orang lain tak boleh buat, tapi kalau dia HALAL je semua....

20 comments:

  1. Ustaz Munafik, ikut apa yang dicakap,jangan ikut apa yang dibuat.

    ReplyDelete
  2. Ustaz akhir zaman....digalakan doa kemusnahan sesama muslim.....

    ReplyDelete
  3. jawa!!!! ko ada anak dara x...? leh aku jadi menantu ko x... pakkkkk..????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku Jawa kontrak. tak ingin jadikan kau menantu pasal kaki jubor.

      Delete
    2. 2:33>>> makan pun masih mak ko suap.. i.c pun masih xde gambo lagi. gigi susu pun xabis luruh lagi...

      Delete
    3. kah kah kah kah kah ... kaki jubok upe nye... tapi untung jugak kalau dia kawin ngan anak jawa, tak le selalu jawa terima cucu tiap2 taun

      Delete
  4. cuba tengok betul-betul..ustaz bukan makan mc d tetapi KFC...dari jauh pun kita leh kenal lambang KFC...so, stop fitnah tapi siasat bebetul...dah ada macam-macam kemudahan sekarang ni...tak baik nuduh orang tipu...

    kerja utusan, kan dia letak jawatan, maknanya ada lah yang benda dia tak setuju dan dia ambil langkah bijak dengan berhenti bekerja....

    cuba faham apa yang di catatkan tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. KFC pun Israel punya duh! Bengong! sama bengong dgn sijanggut takde misai ni...eeeeee....jijik!!

      Delete
  5. jawaber6...hahaha..
    tulisan2 yg lawak..

    ReplyDelete
  6. Setan shj yg suka menayangkan dikhalayak bahawa dia seorang yg alim. Setan shj yg menggunakan agama utk mencari nafkah & dgn mengunakan agama- setan menjadi kaya raya. Menagis Rasulullah melihat pendakwah kononnya, bermotor besar & bekereta ferari kesana sini kononnya berdakwah namun menetapkan yuran sbg mata pencarian.Akan menagis Rasulullah andainya Rasullulah masih ada. Ulama2 dizaman kegemilangan Islam adalah pedagang, pensyarah, doktor, saintis, ahli falak & pentadbir disiang hari dan ulama dimalam harinya. Mrk inilah sebenar-benarnya ulama & pejuang; mencari nafkah dgn berniaga disiang hari, menjadi pensyarah sains & kalkilus, menjadi datuk bandar mentadbir & menjadi ulama dimalamnya. Bknnya mencari nafkah, bertegang urat dgn air liur merapu kononnya ulama & balik rumah naik motor besar ataupun ferari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Like thousands time! Pikir btl2. Bukan berdakwah untuk kebaikan tetapi lebih kepada memesongkan ramai org islam atas tiket agama. Mengutuk sesama islam, melabelkan org dgn ustaz2 umno. Adakah itu kita panggil pendakwah?? Lebih kepada mengajak bermusuhan sesama islam adalah. Sebelum aku tgk video2 ceramah ustaz ni, aku respect dia sebagai alim ulama. Tp selepas tgk sema video2 dia, ya allah. Beristighfar bnyk2. Jgn campur adukkan agama dgn politik. Siapa kita nk menilai org. Dah jadi pendakwah berdakwah sudahlah. Mengajak sesama islam berbaik bukan bermusuh. Tidak ada dlm quran yg mengatakan mana2 satu party yg menjanjikan syurga. Sudah2 lah. Allah dah tentukan siapa yg memerintah. Apa yg boleh kita hanyalah berdoa untuk kesejahteraan dan keamanan negara serta rakyat.

      Delete
  7. ni asal poyo sgt ni...

    ReplyDelete
  8. Poyo semua nie!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. ferari tu aku yg punya la.dia pinjam je

    ReplyDelete
  10. wei bangang jawa makan babi...dah ler pendek, tak cukup makan!...ferrari tu peminat ustaz punya la bodoh!...dia pakai subara je

    ReplyDelete
  11. Terima Kasih banyak sebab dedah kan perangai UAI. Paling saya tak boleh terima ialah orang alim kawin ramai. Bukan kah orang alim sepatutnya lagi tinggi iman nya maka nafsu lebih terkawal? Bila dia bercakap dan bersyarah, perempuan digambarkan bodoh, dunggu, degil, dan jangan diberi muka. Allah Maha melihat apa dalam hati mu itu UAI...jaga nafsu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sudah menjadi kebiasaan dlm islam kahwen 4,.,biasalah tu,.semua orang ade nafsu,,.kite tidak boleh mengate orng itu dan ini,,..,kite pon ade nafsu,.sedangkan kahwen 4 itu sunnah.,.,sorang pon boleh kire sunnah,..,Allah menjadikan kite lelaki n perempuan berpasangan,.,so' ap kite nak jawab lagi pasal dia ni kahwen berapa? nie.,.,kalo korang dapat kahwen 4 orang siape xsuke?? cube teka nabi kawen berapa kalau korang bijak? nak mengata agak2 lah,.,entah2 korang pon pakai seluar pendek depan khalayak ramai buat2 muka slamber,.?? ingat bagus sangat?? jaga lah amalah masing2,.,seluar pendek, biaselah,..,adab zaman sekarang melayu suke tiru mak sallleh,.,

      Delete
    2. memang betul nasfu terjaga , bila iman d dada tinggi,..,ttpi ianya terjaga @ terkawal daripada benda yang tidak baik,..,sperti zina mata, mencuri, n lain2 lagi,..,nak kate kurang bijak.,.,xtau lh,,

      Delete
    3. Ni jawa bdoh nk perbodohkn mlayu nmanya nie
      nafsu x salah klau boleh djaga ..

      Delete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...