Konco-konco ku

Friday, November 9, 2012

DAULAT PAS LAGI AGONG DARI MALAYSIA DAN NEGERI NYA!!!

ADA SULTAN MANGKAT KE? Itu yang terlintas dibenak fikiran JB bila melihat bendera Malaysia dan Selangor yang dinaikkan hanya separuh tiang, walhal bendera parti taik PAS tu diaaa....julang tinggi....

Haprak punya parti. Tak tau protokol dalam naikkan bendera ke? Mungkin nak nampak lagi gah, JB pun tak pasti tapi sekurang-kurangnya hormat sikit bendera Malaysia yang kita semua bernaung dibawahnya. Tak tau kalau puak PAS ni dah declare bukan warganegara.... Kita iyakan je lah....

Mungkin ada yang tengok perkara ni macam biasa dan tak ada apa-apa effect pun tapi kalau diri tu betul-betul berjiwa patriotik, tak mungkin semua ni terjadi. Aku pun tak pasti kat mana gambar ni ditangkap tapi yang aku pasti bendera kaler hijau tu memang bendera PAS.

2 comments:

  1. Salam buat Wak...

    Wak jangan dok hot pasal bendera ni...bagi puak-puak bendera hijau mereka cukup hebat lagi, sampai guna untuk buat sejadah ..tu baru setakat naik separuh tiang.....atas pokok berapa banyak lagi....bagi mereka bendera hijau lebih mulia dari segala-galanya ...ish..ish..ish..

    ReplyDelete
  2. biasa la wak......puak-puak bulan mengambang nih memang GILA BENDERA.....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...