Konco-konco ku

Wednesday, November 7, 2012

BENAR!! ANWAR KETURUNAN SUNAN DRAJAT, WALI SONGO!!

LAWAK!! Pecah perut aku nak ketawa bila Anwar cakap pasal dia keturunan Sunan Drajat dari Wali Songo walaupun tiada darah jawa yang mengalir dari keturunan nya. Siap ada yang bersorak tanda mengiyakan dakwaan Anwar malam tadi.

Bukan JB tak nak update awal pagi tadi tapi sebab nak samak tangan ni sebab tersentuh kulit Anwar time bersesak-sesak depan pentas malam tadi. Jenuh jugak nak samak ni siap 7 kali air tanah, habis bau lumpur tangan ni. hahaha

Skrip yang sama diulang disemua tempat. Janji palsu selepas menang konon jadi PM Malaysia atau lebih tepat Presiden Malaysia Pertama dah biasa kita dengar jadi JB tak terasa teruja bila dengar sebab semua orang tau yang semua tu klentong je lebih.

Nantilah JB tulis lagi pasal janji manis umpama tebu dipinggir bibir dia. Banyak nak cerita tapi rasa macam tak penting sebab semua yang keluar dari mulut Anwar adalah penipuan semata. Percayalah!

Membujur lalu, melintang patah........
Anwar memang suka lelaki yang patah-patah.....

4 comments:

  1. dh gila meroyan agaknya...demi meraih sokongn sanggup buat begitu

    ReplyDelete
  2. Bukan keturunan sunan. Salah tu.
    Haamjadah tu keturunan SUNDAL balik SONDOL.

    ReplyDelete
  3. mungkin kut. dia mai dengan tongkang dari koromandel

    ReplyDelete
  4. Keturunan sunan sebelah mamak ibrahim ke??

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...