Konco-konco ku

Thursday, November 8, 2012

GEMPAR!! SIAPA DISEBALIK KENYATAAN NURUL IZZAH??


“Hak kebebasan memilih agama sepatutnya tidak terhad kepada non-muslim tetapi juga kepada orang melayu yang beragama Islam”

Inilah kenyataan yang mampu menyemarakkan api kemarahan dan ketidakpuasan hati seluruh umat Islam yang diungkapkan oleh Izzah plural baru-baru ini ketika menjadi ahli panel forum “Islamic State: Which Version; Who’s Responsibility?” anjuran Gereja Full Gospel Tabernacle di Subang. Lazer betul mulut si Izzah ni ye.

Selain Izzah plural, panelis lain yang turut dijemput adalah peguam dan aktivis hak asasi manusia, Malik Imtiaz, Ahli Parlimen PAS Parit Buntar ,Mujahid Yusof Rawa Pengerusi PKR Sarawak, Baru Bian, Ketua Pengajian Melayu Universiti Nasional Singapura, Dr. Syed Farid Alatas, Penganjur BERSIH, Dr. Wong Chin Huat dan aktivis Kristian, Datuk Kenny Ng. Apa yang menyedihkan Cik Yah ialah Mujahid Yusof Rawa seorang ahli PAS yang kononnya memperjuangkan Islam mempertahankan Izzah plural ni. 

Baca pendedahan di SINI.

6 comments:

  1. Betina haram jadah ni....

    ReplyDelete
  2. fuck off la si celaka ni....minta tindakan segera... mana nik aziz???

    ReplyDelete
  3. Contoh pemimpin wanita melayu pengkhianat agama bangsa negara....

    ReplyDelete
  4. kenyataan yg bermotifkan utk meraih undi orang kristian minoriti dan majoriti di sabah shj tetapi ia menjadi back fire pada Al-Quran.Bila PR menang,isu ini di mainkan,mereka fire balik org kristian atas desakan penganut agama islam dan hak yg terlindung di dalam perlembagaan malaysia.Anwar jadi champion ler pada orag melayu beragama islam semasa dia berkuasa.Nie yg di namakan politik haramjadah

    ReplyDelete
  5. Kenapalah dikau di jd kan sebagai manusia...mengapa tidak pada binatag...nauzbillah..kerana pilitik kau sewenang wenang nya memain kan agama..smoga allah beri kan petunjuk kepada kau malah pada keluarga kau..

    ReplyDelete
  6. kalau nak photoshop gambar pun, bikin kasi kemas la..

    ReplyDelete

comment please.....