Konco-konco ku

Wednesday, November 14, 2012

GEMPAR!! DAP, MCA, GERAKAN BERPAKAT HANCURKAN MELAYU DI TANAH MELAYU!!!

Mungkin Melayu tidak faham apa yang terkandung dalam risalah yang diedarkan oleh DAP tetapi maknanya adalah :"Kita dah monopoli ekonomi. Ayuh! DAP, MCA, Gerakan! Mari kita kawal politik Malaysia. Sekarang atau tidak.." -PapaGomo 

Siapa yang tak kenal dengan sifat ultra-kiasu puak DAP ni. Mereka mula menggunakan sentimen perkauman dalam meraih undi dan ingin terus berkuasa merampas Tanah Melayu dari UMNO. 

Benar! Ekonomi Tanah Melayu telah dikuasai oleh masyarakat Cina tapi bersyukur kita kuasa politik masih dipegang oleh Melayu. Kaum Cina mula bersatu bagi merealisasikan impian mereka untuk menjadikan Tanah Melayu sebagai sebuah negara republik sama seperti Singapura. Maka secara tidak langsung, Melayu akan terpinggir dan tinggal Melayu BODOH dalam pakatan yang masih tak sedar.

Kita berada dalam tahap genting sekarang. Jika Melayu tidak bersatu dan meneruskan ego untuk merampas Tanah Melayu, aku percaya pada tahun-tahun akan datang adalah tahun sukar untuk survival orang Melayu dan Islam.

Bahasa kebangsaan akan ditukar, agama persekutuan akan ditukar, Sultan Melayu akan dihapuskan, Raja Berperlembagaan akan disingkirkan, azan dan masjid akan dimusnahkan. Apa lagi yang tinggal untuk sejarah bangsa Melayu di tanah tumpah sendiri?

Sedarlah wahai Melayu dalam PAS dan PKR. Demi mengejar kuasa dan harta adakah kalian sanggup melihat anak bangsa tergadai maruah? Dimana pendirian kalian yang berjuang konon demi Islam dan tidak Melayu. Lupakah kalian tentang asal usul sejarah kegemilangan Melayu dan kehancuran kerajaan Melayu Melaka?

Mohon sedarkan mereka demi anak bangsa kita. Tidak sudah tiada masa. Kaum Cina mula bersatu demi memerintah sebuah negara Melayu. Kita hanya akan menjadi pengemis di negara sendiri. Percayalah.

5 comments:

  1. azan kat masjid kg aku dah lama dengar dalam masjid je.. loud speaker x leh guna.. apo bangang punyo JKKK kg buleh ikut permintaan cino babi tu padahal bukan ramai pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan jkkk kg je yang silap,tapi kita semua sebagai umat islam dah terlalu takut kat orang kafir,kalo kita bersatu mungkin cina ato india nak ambik kira,macam mana nak bersatu ramai budak melayu yang ikut ngo kafir hanya untuk gah,36,77, dan ramai lainya,bahkan ngo melayu islam dianggap kolot dan tak glamor,beberapa hari ini aku bagi penjelasan kat budak melayu yang ikut ikutan macam tuh,tapi hasilnya nihil,mereka lebih gah ikut ngo yang tak berasaskan islam.yang jaga islam adalah kita orang islam,pasal nak tunjuk samseng dah jual akidah hanya untuk gah,marilah kita bersatu dan terajui ngo islam yang ada untuk jaga islam dan melayu.kalo kita alergik tak gunapun,qulil qaqo walaukana muran,...

      Delete
    2. bukan jkkk kg je yang silap,tapi kita semua sebagai umat islam dah terlalu takut kat orang kafir,kalo kita bersatu mungkin cina ato india nak ambik kira,macam mana nak bersatu ramai budak melayu yang ikut ngo kafir hanya untuk gah,36,77, dan ramai lainya,bahkan ngo melayu islam dianggap kolot dan tak glamor,beberapa hari ini aku bagi penjelasan kat budak melayu yang ikut ikutan macam tuh,tapi hasilnya nihil,mereka lebih gah ikut ngo yang tak berasaskan islam.yang jaga islam adalah kita orang islam,pasal nak tunjuk samseng dah jual akidah hanya untuk gah,marilah kita bersatu dan terajui ngo islam yang ada untuk jaga islam dan melayu.kalo kita alergik tak gunapun,qulil qaqo walaukana muran,...

      Delete
  2. org cina dah bersatu.. org melayu bila lagi??.. melayu mudah lupa..

    ReplyDelete
  3. tu tandanye kwasan tu parti pmbgkang yg mnang dlm pru bru2 ni..tkkan tkde ketua cawangan kwasan tu?slain mogok org ni je yg bleh bwak bnda ni ktengah..klu dbiar mkin besar kepala dan tanduk pmbgkang..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...