Konco-konco ku

Tuesday, November 13, 2012

UMNO UPAH GAJAH SERANG ALPHARD BOB LOKMAN DI GRIK!!!


GEMPAR!! Kereta Alphard yang dinaiki Bob Lokman telah diserang oleh seekor gajah yang naik minyak. Aku tak tau apa yang akan difikirkan oleh pencacai pakatan namun yang pasti mereka kemungkinan besar akan menyalahkan kerajaan UMNO atas insiden yang berlaku.

Mungkin akan keluar tajuk seperti "UMNO Rasuah Gajah Serang Bob Lokman", "Gajah UMNO Naik Minyak di Grik" dan macam-macam lagi tajuk untuk menampakkan UMNO yang bersalah dalam serangan binatang ini. hahahaha

Tunggu jela.. Tak lama lagi keluarlah artikel bodoh bangang dari puak pencacai tu....

****************

Grik - Bob Lokman, seorang selebriti yang kini bergiat berdakwah melalui Parti Islam Semalaysia PAS diberitakan bertembung dengan seekor gajah yang sedang melintas di Lebuh raya timur Barat.

Beliau dalam perjalanan ke Kota Bharu untuk menyertai muktamar tahunan PAS bersama beberapa buah kereta lain.

Ketika berhenti, jarak beliau dengan gajah tersebut kira kira 30 meter. Tanpa menyedari lampu sportlight beliau terlupa dipadamkan, menyebabkan gajah tersebut naik minyak. 

Gajah tersebut diberitakan meluru ke arah kereta beliau dengan mengibaskan telinganya. Sumber menyatakan, ketinggian kereta beliau separas dengan lutut gajah.

Gajah yang kelihatan panik terus menanduk bahagian hadapan kereta Bob hingga berlubang. 

Bob Lokman yang berada dalam kereta menjadi panik tanpa mampu berbuat apa-apa. 

Sumber juga menyebut, tandukan gading gajah tersebut menyebabkan bahagian belakang kereta yang dipenuhi barang terangkat.

Kejadian tersebut berlaku ketika pendakian berhampiran hentian puncak lebuhraya Timur Barat. 

Bagaimanapun, beliau dilaporkan selamat dan kini telah berada di Kelantan. -BH

6 comments:

  1. Nasib baik tak dipijak2 oleh gajah tu kalu tak polis pun Akan dipersalahkan kerana tak jaga keselamatan mereka

    ReplyDelete
  2. UMNO tak pandai menguruskan Lebuh Raya .... biarkan Gajah berkeliaran ..... Gajah itu mesti dah di Brain Wash untuk menyerang ahli-ahli PAS .... OK tak tajuk di atas?

    ReplyDelete
  3. apekah tanda2 tu..klau masihn x ingat lg x tahu lah

    ReplyDelete
  4. ALLAH da anta gajah sbg peringatan.x paham jugak cai pas ni?

    ReplyDelete
  5. Orang PAS ni binatang pun benci...

    ReplyDelete
  6. Orang UMNgok yang bela gajah2 liar tu - suruh langgar Alphard... Nasib baik Bob Lokman tak mati, kalau mati tentu pecacai UMNGok seronok!

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...