Konco-konco ku

Thursday, November 8, 2012

ANWAR YAKIN TAWAN MALAYSIA PRU13!! AMARAN UNTUK BN!!

Mata tengok mana tu bang non??!
KEKERAPAN Anwar turun ke Selangor hampir setiap minggu melalui programnya Jelajah Merdeka Rakyat Bersama Anwar Ibrahim yang turut membawa bersama gerombolan tenteranya serta bas kebanggaannya yang disimbah cat merah.

Aku pun tak tau apa motif sebenar tapi yang aku yakin Anwar yakin yang beliau dapat mengambil alih Malaysia dan mengekalkan kuasa di negeri-negeri pimpinan pakatan.

Dengan masalah yang ditimbulkan sendiri oleh pemimpin dari Barisan Nasional, ia seperti memberi peluru percuma kepada puak pakatan. Macam-macam masalah yang ditimbulkan walaupun PM turun hampir setiap minggu ke setiap kawasan menemui sendiri pengundi akar umbi.

Aku begitu khuatir dengan kehancuran yang bakal dibuat oleh pakatan jika berjaya memerintah Malaysia sebab belum lagi jadi kerajaan pun mereka dah tunjuk samseng dan menindas Melayu dan mulakan gerakan menukar perlembagaan.

Masih tidur lagikah pemimpin BN kita? Masih berada dalam comfort zone kah? Atau masih tidak sedar akan kehilangan kerusi pada PRU akan datang? Fikirkan...

2 comments:

  1. BIARLAH ORANG BN TIDUR LENA.WALAUPUN AIR DAH NAIK KEPARAS HIDUNG ORG BN MASEH BOLEH RELEK LAGI,SEDANGKAN PR TELAH MENGERAKAN SELURUH JENTERANYA MENJELAJAH KESEPELUSUK NERAGA MENDEKATI RAKYAT.INGAT BN UNTUK MELEKOKAN BATU MEMERLUKAN MASA MENCANAINYA.JANGAN BILA PUTRAJAYA DAH TERLEPAS BARU NAK MEROYAN MACAM ORANG GILA YALAK.

    ReplyDelete
  2. agaknya pemimpin bn dok mimpi betapa senangnya kerja jd pembangkang. tak perlu buat khidmat apa2 kpd masyarakat. pergi bersidang kt parlimen, buat statement kt lobi parlimen, naik pentas ceramah maki hamun kerajaan, hujung bulan cocok duit. kan senang mcm tu!!!

    ReplyDelete

comment please.....