Konco-konco ku

Thursday, November 8, 2012

FATHUL BARI MOHON NURUL IZZAH MENGUCAP DUA KALIMAH SYAHADAH

NURUL IZZAH terus dikecam oleh sebilangan pemimpin politik dan pemimpin agama berkenaan kenyataan Melayu bebas pilih agama. Nurul Izzah dilihat cuba menarik perhatian rakyat Malaysia yang berbilang kaum dengan kenyataan yang boleh merendahkan agama Islam.

MELAYU BEBAS PILIH AGAMA.

Walaupun Malaysia ini mengamalkan sistem demokrasi namun Nurul Izzah jangan lupa yang agama Islam sudah digazetkan dalam perlembagaan iaitu Melayu itu adalah Islam serta Islam sebagai agama rasmi Malaysia.

Kenyataan Nurul Izzah jelas menunjukkan yang dia berkata dan menyeru ada diskriminasi dalam beragama dan Melayu juga ada hak untuk memilih agama pilihan masing-masing sama seperti bangsa lain yang bebas menganut agama pilihan mereka.

Mari kita dengar apa kata pandangan Ustaz Fathul Bari.....


4 comments:

  1. Hebat jawapan Ustaz Fatul Bari..tepat lagi benar.. Benarx menusuk jiwa dan keimananku....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah sifat seorang agamawan....mahu menyelamatkan manusia drpd angkara syaithan! Kalu sudah tersilap minta maaf kalu sabit dgn manusia....kalu sabit dgn Allah bertaubat la. Kerana Islam itu ada 'pintu masuk & keluarnya' barang mana yg dah terkeluar....masuk semula la melalui pintu masuknya semula.....

      Delete
  2. Manusia yang bertopeng kan syaitan...

    ReplyDelete
  3. si izzah ni kalau bodo pun jangan lah tunjuk sangat. ni lah padahnya kalau mengagungkan sangat fahaman liberal. nampak sangat terdesak nak pancing undi bukan islam sampai sanggup buat kenyataan yang begini. kalau jahil jangan tnjukk sangat. aku nak tanya nurul ko sekarang ni anut ugama apa. masih islam atau ko dah tukar agama sebagaimana yang ko kata tu melayu bebas pilih agama yang disuka. hampeh punya pompuan. betul2 sebijik macam bapak dia. sebagaimana acuan begitulah kuihnya. bapak borek anak rintik.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...