Konco-konco ku

Tuesday, November 20, 2012

AZHAR IDRUS MENIPU PEMINATNYA!! PEMINAT TEGAR McDONALD AMBE NI...

KANTOI!! Sumpah nak tergelak bila tengok gelagak Azhar Idrus yang bagai cacing kepanasan bila dikatakan makan di McDonald tapi menafikan dengan seribu satu alasan.

"Aiskrim anak kawan belikan.", "Air di isi dengan nescafe yang dibeli di luar.", "Hanya duduk sahaja.", "Ini di Johor bukan Kota Baru.".

Apa lagi yang Azhar Idrus nak nafi ni? Benda kecik tak kan nak melatah bagi satu dunia tau yang kau menipu. Sah-sah lah yang ko ngadap tu McD. Tak payah nak tegakkan benang yang basah. Dah terbukti jelas terang lagi nyata.

Rupanya ini la ustaz yang disanjung-sanjung tu. Penuh dengan seribu satu akal untuk menipu... Phuii!!!

6 comments:

  1. rasanya kat depan mcd tu famosa time (melaka)

    ReplyDelete
  2. Air Nescafe dari Nestle laaa Ustaz.. Nestle juga dalam senarai boikot!!

    ReplyDelete
  3. ...nengok ke dulang atas meja, jenis & saiz kerusi meja...konsep rekaan dalaman outlet yg uzt ambe cuba nafi dgn typical spin :-@:-@... saper yg caya..."ambe duduk jer, member beli kat kedai sebelah..." mende...!

    ReplyDelete
  4. Dah lah tu.Mende kecil pun.Setiap manusia lakukan kesalahan. ==' Kita pun belum pasti sama ada cerita ini betul @ tidak. Bawak2 lah beristighfar.

    ReplyDelete
  5. Ais krim McD kawan beli bagi anak makan, cawan McD isi dengan air nescafe, makan McD kat JB bukan kat Kota Bharu habis mung makan gapo?...bodo mung Azhar Idrus! 10 alasan mung beri 15 tak bleh pakai

    Mung memang bodo Azhar Idrus...ostad mata duitan...lagi sekali mung memang bodo, mung punya buku kawe dah bakar sebab mung munafik bodo!

    ReplyDelete
  6. cawan putih yang ada straw tu mcd nyer sape beli kan???aiskim org beli kan xpe leh mkn, asal jgn beli,beli nescafe dalam tin minum x feel, amik cawan mcd la baru feel minum kan ustaz??? dulu dok kate coke haram skang dia minum.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...