Konco-konco ku

Thursday, November 22, 2012

DEMI RAKYAT!! FAEKAH TERPAKSA DEDAH HARTA ZURAIDAH DEMI KHALID!!

DULU jual jamu, buah pakari MyVi je.. Itu pun bayar bulan-bulan ada sangkut...

Dah jadi YB ni, tak cukup satu, nak tiga terus... Cash & Carry ok!

Dituduh Faekah yang dedah kereta Mak Lampir ni sebab jeles Khalid Gagap selalu bersama YB Ampang ni....

Asal kelahiran pun diragui..

Kini warga asing sudah kaya di bumi Malaya, siap boleh jadi YB lagi beb...

Itu pun masih nak cakap kerajaan ZALIM.. zalim BN ni bagi berjaya kat Mak Lampir sampai boleh ada 4 biji kereta... Penyokong tegar BN, motor pun tak ada...

2 comments:

  1. bertapa zalimnya kerajaan seperti yg dicanang oleh mak lampir ni... dah lah dibagi kerakyatan, sekarang dah mampu beli kete mewah selang setahun.. fuhh.. siap diangkat jadi YB lagi....

    memang zalim kerajaan ni... cai kena anggok2 geleng2, kezaliman kerajaan keatas mak lampir ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hantar aja dia balik kampong baru tauuuu langit ni tinggi ke rendah jenis tak sedar diri. Mari ramai2 kita tolak dia.

      Delete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...