Konco-konco ku

Monday, November 26, 2012

GEMPAR!! PETANDA AWAL ANWAR TUMBANG!!

ANWAR TUMBANG!!! Itulah yang terjadi apabila puak pakatan ni buat semua tanah macam mak bapak dia yang punya. Ini lah akibat yang dapat.

Papan iklan ni bukan sengaja nak ditumbangkan. Tapi dah kalau dia bina papan iklan ni kat dalam kawasan persendirian, sah-sah lah kalau aku pun akan tumbangkan jugak...

Lepas ni ada lah mulut-mulut bangkai dari puak pakatan ni yang tuduh orang UMNO yang tumbangkan.

tq GPB

3 comments:

  1. Kalau kat kawasan belukar macam tu memang kompem babi tunggal yang tumbangkan.. Nampak sangat babi tunggal pun tak suka ngan dia..

    ReplyDelete
  2. Harga minyak tak turun tapi papan tanda yang tumbang...petanda awal kejatuhan Anwar dan Pakatan Rakyat

    ReplyDelete
  3. Di Bandar Sri Damansara pula banner PKR all over near the traffic light an eye sore...event kadang2 dah habis masih tergantung.Plse clean up the mess.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...