Konco-konco ku

Friday, November 23, 2012

1JUTA MEMENUHI RUANG KETIKA CERAMAH PERDANA ANWAR DI SHAH ALAM!!

MALAM tadi telah berlangsungnya Jelajah Merdeka Bontot di Seksyen 24, Shah Alam yang membariskan penceramah-penceramah terhebat dengan autanya untuk menyampaikan fitnah, caci maki tentang BN kepada penduduk Shah Alam.

Kemeriahan majlis jelas terpamer dengan kehadiran jutaan manusia bersama pendamping masing-masing yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar manusia biasa seperti kita. Barisan pemimpin kerajaan negeri sibuk bercerita tentang keburukan parti BN lebih dari kejayaan sendiri.

Nampak gambar diatas? Penuh satu padang dengan syaitan yang dikenali. Kalau tak nampak tu orang UMNO la tu... 

Selepas hampir 3jam ceramah berlangsung, tiba-tiba mc mengumumkan yang Anwar tidak dapat hadir ke majlis tersebut kerana dikhabarkan terpaksa ke Thailand secara tiba-tiba atas urusan peribadi. Yang lain aku tak ambil tahu sangat. Biarlah dia nak buat apa pun.

Yang penting majlis malam tadi berjaya menarik jutaan penghuni alam bunian bercampur dengan manusia yang hilang akal. Tahniah.

*Standard taktik Anwar, bila dapat berita hadirin yang datang tak sampai 1ribu terutama di Shah Alam, buat macam-macam alasan la. Demam lah, ada hal peribadi lah... Ptuihhh!!!!

5 comments:

  1. Salam Bro,kesian si nuar tu !kenapalah tak beri dia peluang untuk berceramah,Biarlah dia berceramah,nak juga dengar apapunya temberang kali ni!

    ReplyDelete
  2. tercapaikah impian anda? kini idaman anda bukan lagi impian
    hanya di MARDI Station CH

    ReplyDelete
  3. aku tgk ko yg mencaci2 & memfitnah kat sini. suka hatila kalau ko rasa dah sure nak masuk neraka. jgn ajak org lain boleh tak?

    ReplyDelete
  4. dia takde plak ajak orang pi neraka..ko perasan bagus apahal...dah banyak buat kebaikan ?dia nak caci maki suka ati dia la blog ni bapak dia punya..bukan bapak ko punya..baik ko pegi nasihat ustaz2 pas tuh..suruh doakan orang Islam bersatu...

    ReplyDelete
  5. UMNOGOK..NGOK..NGOK..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...