Konco-konco ku

Thursday, November 8, 2012

MELAYU BEBAS BERAGAMA: NURUL IZZAH MINTA BACKUP MUSLIMAT PAS LAWAN PEMUDA PAS!!

PEMUDA PAS yang akan mengadakan demo membantah kenyataan Nurul Izzah berkenaan kenyataan 'Melayu bebas beragama' baru-baru ini mendapat tentangan dari Dewan Muslimat PAS Pusat. Nurul Izzah terpaksa meminta pertolongan daripada Dewan Muslimat PAS dari terus dikecam.

Apa punya baghal lah Muslimat PAS ni. Dah terang-terang yang Nurul Izzah cakap sendiri yang Melayu patut diberi kebebasan dalam beragama dan kesamarataan seperti bangsa lain memilih agama namun masih ada juga yang mempertahankan kenyataan tersebut.

Kadang-kadang aku tak faham apa motif Muslimat PAS mempertahankan pendirian Nurul Izzah walhal bukti dah ada terang. Tak percaya kat video jugak ke???

7 comments:

  1. Muslimat PAS pun sokong dan mengikhtiraf golongan LGBT juga ke..........

    ReplyDelete
  2. haji adi kata vidio besi ... tak buleh jadi saksi ... tapi untuk kes yang melibatkan kesalahan puak mereka sahaja ... kalau kesalahan puak musuh mereka ... ianya serta merta menjadi bukti yang tak perlu dipertikaikan lagi ...

    ReplyDelete
  3. Puak-puak tudung labuh ini jugaklah yang membela ratu porno Eli Wong sambil berpeluk-peluk nangis.
    Puak-puak tudung labuh ini jugalah yang menari terkinja-kinja macam Syiah mabuk membela Al juburi di depan mahkamah Jalan Duta dulu.
    Biarpun bertudung labuh tapi ia tidak akan menyembunyikan hati mereka yang busuk.

    ReplyDelete
  4. Kan Nabi kata penghuni neraka ramai di kalangan wanita!

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...