Konco-konco ku

Saturday, November 24, 2012

HOT!! AHLI PARLIMEN PAS JERAI AKAN CERAIKAN ISTERINYA!!

WOOO!!! Panas terus panas drama PAS ni. Lepas satu, satu hal yang dibuat. Semua pasal perempuan. Kalau dulu Mat Sabu kantoi main dengan bini orang, Bahalol Amin kantoi bagi kaunseling dengan bini orang, YB Kelantan kantoi main dengan bini orang dalam gerabak keretapi. Kali ini ada seorang lagi wakil rakyat dari PAS yang akan bermasalah.

Dikhabarkan dari sumber yang terdekat dengan beliau, Ahli Parlimen PAS Jerai, YB Mohd Firdaus Jaafar, akan menceraikan isterinya tidak lama lagi. Segala macam keterangan telah diberi kepada peguamnya dan pada 27 November akan datang mereka berdua akan naik ke mahkamah bagi menuntut cerai secara sah!

Gila betul YB pakatan ni. Dah kaya, ada harta, pangkat, bini yang setia menanti disamping diceraikannya kerana orang lain. Ini lah perangai YB pakatan rupanya. Habis madu sepah dibuang.

Tak tau nak cakap apa lagi lah. Mungkin salah satu ajaran Tok Guru kot. Nauzubillah.

4 comments:

  1. Biarlah mereka nak cerai ke nak liwat ke... Asalkan Bukan UMNO (ABU) yang buat.... hehe

    ReplyDelete
  2. Doa solat hajat dah mula berkesan? Tapi bukan ahli UMNO kan?

    ReplyDelete
  3. semakin banyak keburukan terbongkar dalam pas/pkr hasil solat hajat yg kononnya parti mereka parti maksum dan zuhud...

    ReplyDelete
  4. weh...apa ar korg...
    bukam camtu ar...
    si jantan nie asik gila seks jer...
    hari2 nak balun jer...
    sebab hari2 dok baca haramkah..
    banyak sangat ubat seks..
    tue pasal ar parti ajaran sesat banyak yang gila seks..

    cuba hang tanya neek najiees, setiap hari dia stim x?
    dia makan ubat kuat apa setiap hari?
    dia gila seks?
    tue yg neek najiees suka baca Utusan, nak kawal nafsu gila seks da..
    hahahaha...

    cuba hang tanya annugay plak..
    dia stim x tgk pompuan?
    dia stim tgk pompuan ke tgk neek najiees?
    hahahaha....
    abes ar kena tala jubor org tua tue...
    hahahaha....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...