Konco-konco ku

Monday, November 19, 2012

USTAZ PERLI ABBY ABADI SEBAB TUTUP AURAT

BERAT!! Dalam seronok Abby Abadi mengeluarkan fatwa yang semakin merepek, akhirnya ada juga ustaz yang berani menegur Ustazah Ekspress ni dengan terang. Tanpa menunggu lama, ustaz ni terus menegur Abby yang menyatakan hukum menutup aurat hanya mengikut logik akalnya.

Seronok tengok muka pucat Abby yang terkaku diam apabila ada orang yang sudah mula berani menegurnya. Jom kita saksikan.


2 comments:

  1. ustazah pasang siap berlagak pandai... baru pakai tudang terus diangkat seolah2 sebagai ustazah tersohor mempunya ilmu tahap tertinggi dan berceramah dan buat patua2 sesuka hati.... ramai org2 mcm ni dalam Pas.. asalkan boleh memaki hamun, menghina dan salahkan org lain seolah2 diri tu maksum dan ahli syorga terus menjadi tokguru dan nenekguru Pas.. kasian Pas semakin hancorrr...

    ReplyDelete
  2. Tak ada ke orang lain yang nak di buatnya penceramah. Ostazah ni cakap sedap ikut mulut saja...bile kena tegur mula lah mengelabah tahap gaban.....Parti PAS-pis-pus dah memasuki era kejatuhan. PRU13 nanti kita talqin kan PAS-pis-pus ni beramai-ramai...takebeer!!!!!

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...