Konco-konco ku

Monday, November 26, 2012

BIBIT-BIBIT 13 MEI SEMAKIN JELAS!! MELAYU MASIH TAK SEDAR??

NAK cerita pasal rasisnya kaum Cina ni memang tak terlayan dah. Banyak bukti yang menyatakan memang Cina zaman sekarang ni anti-Melayu. Aku merujuk kepada semua Cina tak kira bernaung dari parti mana sekalipun.

Sedangkan Ketua Wanita MCA Melaka pun menyokong perhimpunan bangsat hijau ini, kita Melayu masih nak percaya pada mereka? Buka minda, buka akal. Berulang kali akar umbi menyatakan yang Cina memang tak boleh percaya.

Tengok jela contoh gambaran yang boleh kita samakan dengan tragedi berdarah 13Mei yang berlaku dahulu. Ayat provokasi seperti inilah yang digunakan oleh mereka untuk menghalau orang Melayu.

Yang membezakan antara tahun 1969 dengan tahun ini adalah kaum bangsat ini mendapat sokongan padu dari pengkhianat bangsa Melayu itu sendiri seperti Melayu PKR dan PAS yang telah dibutakan dengan janji manis menuju Putrajaya kononnya.

Masih tak sedar? Nak tengok lagi bukti jelas yang mereka membawa penyapu sebagai simbolik menyapu bangsa Melayu dari Tanah Melayu? Baru itu kita nak sedar? Fikirkanlah...

13 comments:

  1. Caling all muslims either in PAS or PKR, pls teamed up with UMNO to address the systemic assasination by the DAP with the assistance of their big brother PAP towards the Malay. Open up your mind and analyse incidences happen of late to discredit the Malay by DAP in Penang. Avoid such from occurs at other states.

    ReplyDelete
  2. Balik kampung?

    melayu balik kampung ditanah air sendiri..Buat cina komunis dalam foto diatas , kampung kamu adalah di Tongsan ,China...Sila balik kampung kamu disana..Serah I.C dan kerakyatan...Kami akan sediakan pasukan kompang dan bunga manggar untuk hantar kamu naik sampan balik Tongsan !!

    gen2felda

    ReplyDelete
  3. cina DAP mmg haramjadah


    -menyesal aku pengkang PAS PRU lepas... ni semua salah pakdol

    ReplyDelete
  4. Mng cina kominis + kinzir menyusahkan.. da dpt tinggalkt m'sia ni pon x sedar diri!! Bangsat.. yg melayu plak ikut sokong kena sogok ckit terus melatah bongok!! Agaknya nk jd pelarian d negara sdiri kali mereka ni Bodoh!!

    ReplyDelete
  5. lynas tu org melayu ke.....provokasi blh mengundang padah...maaf cakap.

    ReplyDelete
  6. sudah terang lagikan bersuluh...

    nak tunggu hingga cacing sudah naik ke mata?

    teramat malang melayu-melayu yang leka...menjadi buta taksub berpolitik, salam dihulur rupanya tuba yang 'mereka' salur...

    ReplyDelete
  7. Mana-mana melayu yang menyokong kerja-kerja cina kominis harap bertaubat sebelum nasi menjadi bubur, ingatlah melayu jangan sampai menjadi kunta-kinta di Amerika. Bersiap sedia dengan parang terbang sekiranya perlu. Kepada anak-anak pendekar melayu tragedi 13 Mei ingat!!!! perjuangan bapa-bapa kamu...

    ReplyDelete
  8. Kepada Cina-Cina pemakan babi DAPigs,

    Lu lah yang patut BERAMBUS dari negara yang tercinta ini.
    Tak sedar diri tak tahu dek untung!!!
    Seret sekali geng-geng lu Melayu-Melayu PKR/PAS pengkhianat agama, bangsa dan negara!!!

    ReplyDelete
  9. Pakcu Rantau PanjangNovember 26, 2012 at 10:21 PM

    Bila kuasa politik ingin dipoligami bersama bangsa asing dan bangsa sendiri dicaci maki hingga mendoakan kehancuran kerana lebih mempercayai mereka maka beginilah jadinya......

    ReplyDelete
  10. orang orang Melayu WAJIB bangkit dan bersatu mempertahankan negara dari dijajah. bagi anda yang remaja semasa kejadian 13Mei, anda pasti ingat saperti yang diceramahkan oleh YB Zulkiflee Nordin.

    http://www.youtube.com/watch?v=gZJYvoQ__AI
    http://www.youtube.com/watch?v=C9W9vY8F4FA

    ReplyDelete
  11. Bodoh betoi penyokong Bee End ini. Bersiap sedia mempertahankan orang puteh Australia Lynas. Kah kah kah

    ReplyDelete
  12. Lynas tu melayu ke? Ntahapaapantah

    ReplyDelete
  13. Lynas tu plant @ loji syarikat australia. Banyakan membaca/belajar benda di sekeliling. Ape kaitan dengan racist? Come on la melayu. You are better than this.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...