Konco-konco ku

Monday, November 19, 2012

ISRAEL MENYOKONG PAS MENDOAKAN KEHANCURAN PEMIMPIN ISLAM DALAM UMNO!!


RASANYA hampir 2/3 masyarakat Islam di negara ini tertanya-tanya dengan diri sendiri, kenapa dalam keadaan situasi tegang menjurus kepada perang di Timur Tengah atau lebih tepat lagi di Palestin, PAS memilih untuk mendoakan kehancuran UMNO dalam solat hajat beramai-ramainya?

Kenapa tak doakan kehancuran regim zionis dan keselamatan orang Islam Palestin?

Penulis boleh tolong jawabkan, itu kerana PAS sudah makan duit dari dana yang disumbangkan yahudi dengan banyak sekali, terutama sewaktu rusuhan ganas Bersih 3.0 yang berlangsung 28 April lepas.  Ambiga selaku Pengerusi Bersih sudah sahkan bahawa NGO haram tersebut mendapat pembiayaan dari Open Society Institute yang dinaungi usahawan yahudi, George Soros.

Wang inilah yang digunakan untuk membayar elaun, pengangkutan dan penginapan ahli-ahli PAS yang menghadiri rusuhan ganas tersebut.

Itu baru yang terdedah, yang dapat dan makan diam-diam, kita tak tahu lagi.

Dengan pilihanraya umum yang dijangka akan berlangsung pada bila-bila masa dari sekarang, penulis yakin PAS akan mengelak sehabis baik untuk bercakap tentang hal ini sebab taknak terlepas dana yahudi yang akan diuruskan oleh Anwar. KLIK SINI.

4 comments:

  1. YANG berdoa manusia gulungan (HAMPAS) bila disebut hampas ertinya sudah tidak ada nilai apa-apa, cuma hampas yang suka makan adalah cheleng (babi) begitulah natijahnya, babi buat apapon jangan peduli dah kerja babi menyondol siang malam tak karuan.

    orang mukmin disaran berdoa untuk kebaikan, diri sendiri keluarga sesama mukmin, tapi doa yang disebut minta jahanam sesama islam, ini doa imam gila dan pengikut gila babi.

    kita janganlah terpengaruh dengan publisiti doa gila tersebut, ALLAH maha agong doa yang buruk-buruk akan menimpa pada babi gila.

    musuh islam ketawa besar melihat gelagat ulamak dan imam gila dalam stadium berdoa untuk kemusnahan sesama islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dunia ini belum kiamat, namun pengikut hampas telah sasau dilaknat ALLAH dan tidak nampak cahaya dan wahyu ALLAH, Saban hari masa diguna untuk menyibar fitnah dan mengalakan kerosakan sesama manusia, kerana gulungan hampas ini bersahabat dengan musuh islam; syaitan, jin, afrit dan berimamkan anuar mahadi aljuburi.

      Delete
  2. kontol mbahmu..eneng rong ekok ketek nang duwor kiye...

    ReplyDelete
  3. yang didoakan sebagai murtad tu UMNO bukannya penyokong dan ahli ahli UMNO....ingat TGNA tu bodoh ke? kalu tidak macam mana bolih jadi MB...kata omputih read between the line...tak gitu TGNA??????

    ReplyDelete

comment please.....