Konco-konco ku

Saturday, June 16, 2012

SI PUKIMAK NI PATUT DIGANTUNG HIDUP-HIDUP!!!


ADA SAPE-SAPE LAGI YANG BERANI KURANG AJAR KAT SULTAN MACAM NI??

TUNGGU NASIB LU ORANG!!!

14 comments:

  1. ADE BEB... www.uncleseekers.blogspot.com taip sultan johor...

    ReplyDelete
  2. Alamak apsal korg sibuk hal sultan plak....bkn sultan tu gune duit mak bapak tok nek korg pon...
    Mmg ptot pon nizar tu mtk maaf sbb krg ajo sgt...mulot mcm celake...same la mcm mulot ko celake babi!!

    ReplyDelete
  3. Betul jugak dia ckp tuh..apa dia x leh ke luahkan isi hati pd hal yg betul..cuba kita dinginkan kepala dan pk rasional..soal duit itu siapa punya itu satu hal yg lain..isunya disini ialah pembaziran..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembaziran kepala hotak kau... Tak tau fakta, jgn merepek.. Pergi belajar apa yg patut... BODOH!!

      Delete
    2. Haram jadah ni dengan Babi Haziq patut kena sula. Kau Orang ni Bangsa apa, Keturunan haram jadah ke. Yang sokong Nizar Babi Haram Jadah tu apa pssal. Kau orang tau tak Aku org Tapah Perak, kenal sangat dgn Nizar Haram Jadah tu, Tok Nenek dia dulu CINA. Sebab tu lah dia dok dengor cakap DAPig Komunis tu.

      Delete
    3. pembaziran ape ke bende nyer... patot dgalakkan.. sbb nyer wet tu akan dsalurkan kpd kerajaan, n pastinya akan digunekan untuk faedah semua... kao ingt senang ker, org yg da mmg ade kmampuan, nk bgi sejumlah duit yg byk tuk membantu kerajaan kepada kebaikan..??? flat no tu sbgi penyebab ajer... coba, sapa2 yg dah dinginkan kepala, pas tu jgn lupa bukak luas2 n sejauh2nyer pemikiran kaorng, ...

      Delete
  4. bunoh je babi cibai lahanat tu mesti anuar/nizar ada kaitan ngan si babi ni!!!

    ReplyDelete
  5. Tuanku punya harta dan hak dialah nk belanja mcm mana. Lg pun duit tu dihadiahkan kpd kerajaan utk kepentingan rakyat. Kalau kita yg tk berharta ni, jgnlah cemburu dgn nasib org yg lebih baik drp kita. Mana hilangnya sifat kita yg terkenal dgn sifat lemah lembut dan beradab. Inikah sifat generasi akan dtg yg akan memimpin negara? Rumusannya - Budak tu biadab, kurang ajar dan harus menerima hukuman.. SEMUA INI SALAH ANWAR!!!

    ReplyDelete
  6. Nizar tu kalau tak puas hati,serahkan balik gelaran datok pada sultan..bodoh nak mampus..

    ReplyDelete
  7. KALAU BERANI turun Johor...baru tau nanti hidung dan mulut beralih tempat.....Mak bapaknya tak mengajar anaknya sbb tu jadi anak HARAMJADAH.

    ReplyDelete
  8. ANAK MELAYU - HARIMAU BERANTAI.June 16, 2012 at 3:43 PM

    Ni Cina laknat mana ni? Baik punya berBahasa dgn Sultan, kalau rasa tak suka duduk kat Malaysia, P duduk kat British, minta kerakyatan sana, boleh le kutuk, komen Queen Elizabeth. Skrg ko duduk di Tanah Melayu, kalau aku jumpa haram jadah ni siap, lumat aku kerjakan.
    Bangsa / keturunan haram jadah ku. Atau Anak Haram jadah.

    ReplyDelete
  9. Benda2 kurang ajar nih keluar seiring dengan kelemahan kerajaan sedia ada pd PRU12. yang paling ketara budak2 bodoh mcm nih bukan menegur dan bagi IDEA pemenrintahaan kerajaan sedia ada kalau tak berpuashati, yang melayu diajar burukkan SPRM,Raja,Agama Islam,Biasiswa,pendidikan,uitm,GLC, MRSM, Jawatan dalam Kerajaan SPA/JPA, Yang bukan melayu memerhatikan sahaja bila agenda ni jd rapuh untuk masuk tangan.

    Tandanya mereka nih belum keluar sepenuhnya pada waktu sesuai iaitu apabila memegang kerajaan. Dlu Putrajaya Gajah Putih -nak lelong la, sekarang nak rebut, memang hina betul Pembangkang mcm air mani dalam tuuu pelacur. Ko hadir di Malaysia bukan nak membantu tapi nak memburukkan keadaan aje!!!!

    ReplyDelete
  10. ini lah contoh anak melayu barua..aku rasa tentu mak dia menyesal melahirkan barua ni..

    ReplyDelete
  11. anak haram jadah....!!!!!!!!!! kau masok johor kau mampos kena sembelih.....!!!!!!!!!!!! ni mesti waktu mak bapak main bontot ni...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...