Konco-konco ku

Wednesday, June 20, 2012

FUZIAH SALLEH LARI KE LONDON KERANA TAKUT PENDEDAHAN LYNAS!!



Ini adalah kebenaran dan realiti yang penyokong pembangkang wajib terima. 

Kerajaan BERANI mewujudkan PSC demi kepentingan rakyat dalam isu LYNAS untuk dibentangkan di Parlimen dan semua wakil2 rakyat boleh membahaskannya, tetapi kerana TAKUT Fuziah Salleh 'lari" dari tanggungjawab dan membawa diri ke London. 

Tanya Fuziah Salleh, apakah yang lebih penting dari mandat rakyat kepadanya sebagai ahli Parlimen dari 'kesenorokan' di London !!! 

Apakah Fuziah Salleh TAKUT & BACUL untuk menghadapi wakil-wakil rakyat BN yang bersedia 'menyerang' pembohongan Fuziah Salleh dalam isu Lynas? 

Sekali lagi ditegaskan, Fuziah Salleh hanya mahu popularkan diri dlm isu Lynas ibarat Ayam Jantan yang berkokok tapi ekor bergelumang dgn Najis! 

Kepentingan rakyat di Parlimen dipersetankan, London juga menjadi destinasi Fuziah Salleh utk 'sembunyikan diri'.


19Jun2012 - Dewan Rakyat menyaksikan drama yang buat pembangkang pengsan habis semasa kehangatan perbahasan mengenai laporan Jawatankuasa Khas Parlimen mengenai Lynas yang dibentangkan pagi Selasa. 
Ia berlaku semasa para Ahli Parlimen pembangkang sedang berbahas membantah Lynas dan berlagak macam mereka profesor serba tahu mengenai soal radiasi dan keselamatan kepada orangramai. 
Tanpa diduga Ahli Parlimen PAS kawasan Hulu Langat,Selangor yang merupakan seorang pakar nuklear bangunan mencelah di tengah perbahasan untuk menyampaikan pandangan profesionalnya. 
Suasana dalam Dewan Rakyat terdiam sejenak bila Ahli Parlimen pembangkang itu ' kepak habis' gelagat rakan-rakannya dengan menyatakan bahawa beliau berpendapat tahap radiasi kilang berkenaan adalah selamat.


Nota kaki ; Teringat kisah wayang Anwar Ibrahim lari ke kedutaan Turki hanya kerana Saiful Bukhari buat laporan Polis.

No comments:

Post a Comment

comment please.....