Konco-konco ku

Tuesday, June 12, 2012

FATWA PAS SESAT!! DEMI UNDI, PAS SANGGUP KETEPIKAN HAJI!!

JB tengok dah macam perangai orang gila meroyan kalau tengok situasi PAS yang semakin kalut nak menang PRU13. Demi undi, PAS sanggup mengenepikan rukun Islam ini. Inikah yang dinamakan parti mendaulahkan Islamiyah?

Perhati betul-betul apa yang PAS buat saban hari semakin menyesatkan orang ramai dengan fatwa-fatwa yang konon mengikut al-Quran dan Hadis Nabi. 

Putrajaya menjadi tujuan utama. Malaysia menjadi sasaran khusus. Semata-mata kerana kuasa dan undi!!

3 comments:

  1. hang pa tgk la no...
    sat g depa sama kan dgn zaman nabi
    hang pa tak caya hangpa tgk la

    ReplyDelete
  2. Berapa ramai rakyat hamPAS yang tak pergi haji tu?? Cube senaraikan...!!!!

    Kemudian senarai tu beri pada Tabung Haji dan suruh pihak Tabung Haji tapis awal-awal nama-nama penganut hamPAS tu. Biar nama mereka digantikan kepada mereka yang mahu beribadat Lillahi Taala, bukan untuk nabi N.ajis.

    Silap-silap, musim haji, Najib tetap tak umumkan PRU, biar terduduk bakal haji penganut hamPAS yang BODOH-BODOH belaka tu....

    Kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Dulu, kini dan selamanya ejen - ejen kristian/syiah pas cuba memesongkan akidah org islam. Berkiblatkan salib dan berwudhukan air beer. Orn pas lah yg paling senang dikencing dengan kitab kristian/syiah berbahasa arab. Tok guru baca je terlopong mulut dia org. Paham pun tidak. Hidup nabi nicky ajis...Yahoooo....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...