Konco-konco ku

Tuesday, June 26, 2012

SUMPAH MEMANG ADA DALAM KAMUS PKR!! RAFIZI SANGGUP BERSUMPAH DEMI ANWAR!!


PETALING JAYA - Rafizi Ramli menafikan sekerasnya-kerasnya tindakan beliau meletakkan jawatan Ketua Eksekutif Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor minggu lalu disebabkan krisis dengan pemimpin PKR dan sanggup untuk "bersumpah" menyangkal tanggapan sedemikian.

Menurut Pengarah Strategi PKR ini, beliau tidak pernah mempunyai sebarang krisis dengan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali; Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor, Faekah Husin atau pun Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sendiri, kononnnya telah memaksa membuat keputusan meletakkan jawatan.


"Isu itu tak ada kebenaran. Cuma tindakan saya itu memberi kejutan kepada ahli PKR sahaja.

"Saya rasa itu mungkin 'cybertrooper' Umno yang menyamar menjadi ahli PKR menyebarkan fitnah tersebut," kata beliau pada sidang media di sini, hari ini.

Menurutnya, beliau mempunyai hubungan yang baik dengan semua ahli pimpinan PKR termasuk Pakatan Rakyat (PR) dan bukan hanya berdasarkan hubungan parti sahaja.

"Saya rapat dengan semua Azmin dan semua rakan PKR.

"Saya kenal Azmin sebelum saya jadi ahli PKR lagi dan hubungan kami bukan berdasarkan parti semata-mata tapi seperti keluarga," katanya.

Azmin juga Pengarah Pilihan Raya PKR dan Pengerusi PKR Selangor.

Rafizi berkata, cerita yang ditimbulkan Umno mungkin untuk memecahbelahkan PR, namun keadaan tersebut akan memudaratkan lagi kedudukan Umno menjelang Pilihan Raya Umum ke-13.

"Kalau mereka (Umno) benar-benar kaji tentang saya, mereka akan tahu saya begitu rapat dengan semua orang.

"Saya juga sering bertemu Faekah tapi disebabkan bidang tugas yang berlainan kadang-kadang tidak dapat untuk bertentang mata," kata Rafizi lagi.

Rafizi juga berkata, isu yang dimainkan Umno memang tidak betul dan beliau boleh bersumpah untuk menafikan fitnah tersebut.

"Demi ALLAH saya tak ada pertelingkahan dengan Faekah atau ahli-ahli PKR yang lain," katanya.-SH

1 comment:

  1. dia ni suka jilat ni.... biasa lah mulut pukimak dia ni suka fitnah tanpa bukit... bukti xde tapi diada adakan. setakat 2nd CLASS LOW apa la sgt, nothing to proud of !!! aku berdoa kepada ALLAH kalau dia ni suka lagi tabur fitnah lagi, MULUT DIA AKAN SENGET...... amin

    ReplyDelete

comment please.....