Konco-konco ku

Friday, June 29, 2012

PAS TERDIAM LAGI!! IKHWANUL MUSLIMIN SAMA SEPERTI UMNO MALAYSIA!!

Kali ini PAS terus mendiamkan diri dan puak penyokong tegar haramjadah PAS dan pakatan turut terkunci mulutnya kerana tidak boleh menafikan lagi yang rakyat Mesir mahukan kepimpinan seperti UMNO yang kuat dan jitu.

Bukti jelas telah nyata yang rakyat Mesir mengimpikan pentadbiran seperti kerajaan Malaysia sekarang yang mendahulukan Agama, Bangsa, dan Raja-raja Melayunya. 

Jika dahulu kita saksikan dan dengar yang PAS adalah parti Islam yang sama dengan Ikhwanul Muslimin namun selepas pendedahan bendera dan lambang parti yang digunakan menyamai UMNO, maka mulut mereka terpaksa dikunci untuk menidakkan kebenaran yang mula terserlah.

Puak pakatan ada apa-apa lagi nak cakap??

6 comments:

  1. ekekekekek.....temasuk telo nik aziz bebb....

    ReplyDelete
  2. kak rosmah ku sayangJune 29, 2012 at 9:44 PM

    kahkahkah.....mcm ni saja ka psywar UMB?......woi bodo ...semua blog dah kecoh kes bakal bisan Najib kena tangkap dan bakal menantu dia dlm buruan polis interpol dan lari ke Malaysia........hampa yg ni saja ka.....loser...

    ReplyDelete
  3. Bukan ketinggalan bukan loser ... Sebab puak ko didalangi cina yg keje dia menghasut kat pemimipin bodoh ko tu... Sebab tu setiap hari ada fitnah readymade... Ko je bangang anak haram

    ReplyDelete
  4. juak pembangkang memang bangang nk mampos pun

    ReplyDelete
  5. lawak la korang...setakat sama kan bendera dan lambang...bende tu semua org bleh buat...cer tngok istri presiden mesir...tutup aurat..morsi tu al hafiz...istri nya al hafizah...hiasi dewan dengan nama Allah...lagipun,dulu korang gak yang kutuk ikhwanul muslimin sebab lawan pemimpin...sekarang ni apasai tukaq angin...

    ReplyDelete
  6. pengundi atas pagarJuly 12, 2012 at 2:40 PM

    wakakakaaa... punye bodo si blogger ni, baru kene sedas buah point kak semoh korang tu terus diam.. lek ele.. apekabangang sebab bendera hampir sama korang nak samakan umno dgn ikhwanul muslimin. setau aku ikhwanul muslimin tak makan rasuah, tak bela lembu kat kondo, tak gila k-pop. jauh beza weh, macam langit dgn bumi

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...