Konco-konco ku

Sunday, November 25, 2012

UPDATED!! HAMPIR 5RIBU PERUSUH TELAH BERKUMPUL DI DATARAN MERDEKA!!


DIFAHAMKAN lebih kurang 5ribu perusuh kaum Cina telah berhimpun di luar Dataran Merdeka sementara menunggu pemimpin lain tiba. Perusuh kaum Cina ini bertindak kurang ajar dengan pemandu kereta yang melalui jalan Tunku Abdul Rahman kerana menghalang lalulintas.

Tengok keadaan cuaca juga menandakan yang hujan akan turun tak lama lagi. Cukup dulu laporan JB untuk hari ini. Lagi gambar boleh lihat di SINI.

6 comments:

  1. Salam tuan empunya blog, mohon untuk linkan blog hamba, terima kasih

    http://www.cywarputrajaya.com

    ReplyDelete
  2. Salam tuan empunya blog, mohon untuk linkan blog hamba, terima kasih

    http://www.cywarputrajaya.com

    ReplyDelete
  3. never trust chinese... they will take everything when they can and stab u at the back... malays dont be stupid !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agree. All malays wake-up. But mind you, there's too many rich malays being used by the chinese. And these malays don't care. Most of these malays belong to political parties, UMNO, PKR and PAS...Please don't deny. Most other malays may not know, but some knows. Don't forget, ALLAH knows.

      Delete
  4. Orang cina dok planing nak control politik malaysia yg sekarang diperintah kaum melayu.. Kemudian hapuskan orang melayu secara menggunakan PKR dan PAS untuk pecahbelahkan undi kaum melayu . merka gembira apabila melayu jadi huruhara kerana ini yang merka ketahui tertulis dalam kitab kita.Melayu harus bersatu untk delamatkan Agama ,Bangsa dan Negara... Bukan nk lobi... Ketepikan fahaman politik kerana satusatunya parti orang melayu. Adalah UMNO. Yang salah kita lucutkan yang benar kita sokong... Salah tetap salah tak kira parti mana.INGAT JANGAN KITA MELAYU MENJADI HAMBA DITANAHAIR KITA...KITA ADA AKAL TAK PERLU BERLAKU. 13MEI... YANG PENTING KITA CARI JALAN HANCURKAN DAP DAN SUTUNYA..Insyaallah..amin

    ReplyDelete

comment please.....