Konco-konco ku

Tuesday, November 13, 2012

SYARIKAT KOMUNIKASI ADALAH PENYUMBANG DANA TERBESAR ANWAR PELIWAT!!!

DIGI sebuah syarikat telekomukasi antara terbesar di Malaysia kini sedang giat menjalankan kerja-kerja mempromosi Anwar Peliwat di seluruh negara. Benarkah dakwaan ini?

JB pun kurang pasti siapa dalang disebalik syarikat telekomunikasi DiGi yang bergerak aktif mempromosikan individu peliwat ini. Tapi yang pasti, setiap majlis besar Anwar pasti ada sponsor dari pihak DiGi.

Dulu masa PRU 2008, iklan DiGi "MASA UNTUK BERUBAH" atau "TIME TO CHANGE" berjaya mempengaruhi rakyat dengan slogan yang dikeluarkan dan mempunyai maksud yang mendalam untuk pakatan merampas 5 buah negeri.

Kini, "MENGAPA MASIH YANG LAMA - TUKAR KE 4G" turut mempunyai maksud yang mendalam untuk pakatan memenangi pilihanraya dan seterusnya merampas Malaysia. Jika perhati betul-betul maksud tersirat tersebut yang dipromosikan oleh DiGi, maka secara tak langsung memainkan sentimen dan emosi rakyat untuk berubah.

Tapi kalau ikut pemerhatian, bukan DiGi je yang buat promosi macam tu. Satu lagi syarikat internet baru turut ada iklan tersebut. Siap macam pilihanraya lagi. Adakah ini semua kroni Anwar???


Nak buat aduan kat siapa kalau benda ni terjadi. Cuma JB boleh cakap jela. Tindakan memang tak boleh nak ambil tapi cuma boleh bagi kesedaran kepada semua tentang taktik licik Anwar dan team Yahudinya....

3 comments:

  1. Kita sebagai pengguna berhak mengambil tindakan termasuk memBOIKOT DIGI. Gunakan kuasa hebat kita sebagai pengguna. Saya memang tidak pernah menggunakan DIGI.

    ReplyDelete
  2. Jom kita boikot DiGi dengan P1

    ReplyDelete
  3. boikot DIGI brmula hari ini...!

    ReplyDelete

comment please.....