Konco-konco ku

Friday, May 3, 2013

PANAS!! WAN AZIZAH SAHKAN RAKAMAN VIDEO ITU MEMANG NURUL IZZAH!!

MANA tak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Bapa borek anak rintik. Itu adalah peribahasa Melayu yang sesuai digunakan kepada keluarga Anwar Ibrahim yang apabila acapkali rakaman video sex berkenaan dengan Anwar dan Nurul Izzah maka berbondong-bondonglah puak mereka menafikan selagi boleh.

Dalam blog Wan Azizah hari ini telah merungkai segalanya bahawa rakaman video sex antara Nurul Izzah dan pensyarahnya di UNITEN satu masa dahulu adalah SAH memang Nurul Izzah. Tiada menafikan malah hendak menyaman lagi pensyarah tersebut yang dikatakan telah menyebarkan rakaman tersebut.

Jika suaminya Anwar Ibrahim punyai rakaman video sex bersama ChinaDoll serta Liwat Mahasiswa, kini anaknya pula Nurul Izzah punyai rakaman video sex bersama Pensyarahnya. Apa nak jadi dengan Malaysia ni? Seorang peliwat, penzina ingin diangkat menjadi pemimpin negara yang akan merosakkan maruah negara.

Wan Azizah tidak sedikit pun menafikan yang dalam rakaman video itu memang Nurul Izzah bersama pensyarahnya. SAH!! Keluarga Anwar Ibrahim adalah keluarga yang ROSAK!!!

TOLAK PAKATAN, UNDI BN

12 comments:

  1. Saman sebab menyebar? Aku igtkan saman sebab itu bukan anak dia... bapak e koyo kae, anak e koyo iki.

    ReplyDelete
  2. ko ingat org malaysia nie nk caye kt citer bodowh ko nie..? sampah abis.. xder idea melainkan citer seks jer dri BN corrupt.. pemikiran sempit.. xmalu pda diri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yalah. tak lama lagi keluarga; adik ke,kakak ke, ibu ke dan isteris Jawa Bernam pulak akan terima nasib macam ni. Allah itu adil. Hari ni ko buat fitnah akan datang ko pleka terima padahnya.

      Delete
    2. MEMANG PELIK MENGAPA SI PENZINA TIDAK DIJATUHKAN HUKUMAN TETAPI SI PELAPOR PULAK KENA HUKUM.....
      ADAKAH INI SALAH SATU HUKUM HUDUD PAS ???????

      SEMOGA ALLAH MEMBERI HIDAYAH KEPADA KITA..

      Delete
  3. RavenClaw, sila baca kenyataan Datin Sri Wan Azizah dalam laman blok dia, fahamkan, kalau kau tak caya memang patut kau tolak pr, sebab kau tak caya kat pemimpin kau sendiri.

    ReplyDelete
  4. Disahkan blog Datn Sri Wan Azizah di HACK org yg dh tkde pendirian....buat apa saja asal tercapai niat jahat...skrg pa korg nk kata???

    ReplyDelete
  5. apa sudah jadi ni bapak buat hal anak pun buat hal..rosak.rosak......

    ReplyDelete
  6. Lepas ni keluarga doi mat pulak kena firnah. Ingat Allah itu adil. Engko tanggung sendiri.

    ReplyDelete
  7. HAHAHAHAHAHAAHAHHA...bapak ngn ank sama je bodoh...kalau bn sume edit..kena tang sendiri mengelabah..mmg org pr ni lahir sume pkar IT eh?...

    ReplyDelete
  8. Bapak borek anak rintik

    ReplyDelete
  9. tAK HABIS-HABIS KERJA MENFITNAH. Tak takut balasan Tuhan ke? Orang ramai dah muak dengan video ntah apa-apa ni. Utusan patut DIBOIKOT habis-habisan. JANGAN BELI ATAU BACA UTUSAN.
    Stupid.. idiot, tukang penyebar ni..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...