Konco-konco ku

Thursday, May 2, 2013

FITNAH!! HANYA 500 ORANG SAHAJA HADIR CERAMAH TUN MAHATHIR MALAM TADI!!

MALAM tadi bertempat di Seksyen 6, Shah Alam penduduk Shah Alam hadir beramai-ramai untuk mendengar sendiri amanat yang ingin disampaikan oleh tokoh negarawan Tun Dr. Mahathir Mohammed. Dianggarkan 15 ribu penduduk Shah Alam yang rata-ratanya tidak diimport seperti ceramah pakatan turun bagi memberi sokongan padu kepada Tun M dan calon-calon Barisan Nasional Shah Alam.

Aku lihat dan rasakan pakatan Selangor bakal tumbang PRU13 ini jika semangat seperti ini diteruskan dari hari ke hari. Confirm Khalid Samad terkencing, terduduk jika lihat kehadiran yang tak pernah dicapai dek akal ini. Bohong?? Jom saksikan gambar-gambar dibawah.....



sumber gambar: DET

13 comments:

  1. ni semua pengundi hantu ni... Tun M dok bagi cara nak p undi BN 5 mei ni... ni semua salah UMNO ni... SALAH UMNO... mak aku pagi tadi tercirit... Ni pun salah UMNO....


    Itu je la modal PR... x habis2 salah umno...

    ReplyDelete
  2. Ni semua pengundi hantu yg UMNO bawa naik kapalterbang dari sabah
    alaaahh ... seperti anwar & khalid cakap tu ...hehehe

    ReplyDelete
  3. 5 Mei kita ramai-ramai bagi bungkui PR baru takdak lagi nak salah UMNO.... Kalau dak nanti ayam dalam reban kena curi pu salah UMNO....UNDILAH BN..

    ReplyDelete
  4. kalau umno boleh bawa pengundi dari sabah berkapal-kapal,pr juga tentu melakukanya.----orang tua selalu pesan jangan mudah ditipu orang yg sama untuk kali kedua dan seterusnya.

    ReplyDelete
  5. Aura tun ni mmg hebat...

    ReplyDelete
  6. puak PR sure ckp.. gambar EDITTT!!! mcm la depa x edit gambor2 LKS kat gelang patah tu... gambar Nuar masa kat Seremban tu.. nampak sgt nipu nyer..

    ReplyDelete
  7. Apa yg pelik...ada golongan generasi muda yg dok sibuk nk ubah....apa sbnrnya yg nk diubah????negara kita dah cukup bagus...aman...tenteram....takkan nak ubah negara kita jadi kacau bilau kot....takan itu yg mereka nak...bn selamanya.

    ReplyDelete
  8. ceramah BN dihadiri oleh rakyat selangor sendiri..ceramah pr dihadiri oleh rakyat internasional yakni dari nepal, bangla, indo, chinadoll...

    lain kalilah PR..BN insyaallah akan dapat kembali selangor..majoriti rakyat dh bersuara...

    ReplyDelete
  9. Sama-sama kita amanahkan negara kita untuk diperintah oleh BN, In Sha Allah, PAS, INI KALI terkubur

    ReplyDelete
  10. Mari semua kita berdoa kepada Allah SWT, supaya menangkan BN, hancurkan PR dan semoga tiada lagi fitnah yang melanda bumi malayasia ini.

    ReplyDelete
  11. hangpa semua mimpi lahh...hehe

    http://greenboc.blogspot.com/2013/05/bagitahu-muhyiddin-yang-sibuk-tentang.html


    johor nak tumbang oiii

    kalau tak main tipu dah lama umno bungkuih hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. org johor ke? TSM amat menjaga kebajikan pengundi2 dia walau sibuk jd TPM.

      org bkt serampang

      Delete
  12. http://ini-kalilah.blogspot.com/2013/04/berita-pecah-ceramah-umum-tun-mahathir.html


    haha kena tipu

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...